شهردار قزوین مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای تجهیز استودیو تلویزیونی شهرداری قزوین

۱۳۹۴/۰۲/۲۴ - ۰۹:۱۴:۰۲
کد خبر: ۲۸۵۰۳۵
استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای تجهیز استودیو تلویزیونی شهرداری قزوین
نصرتی: برای تجهیز استودیو تلویزیونی شهرداری قزوین به دنبال استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در قزوین؛ مسعود نصرتی در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین که در دفتر شهردار قزوین برگزار شد، افزود: مکان و امکانات مورد نیاز استودیو تلویزیونی شهرداری قزوین آماده است و برای بهره‌برداری از آن به دنبال ورود سرمایه‌گذار هستیم.

نصرتی بیان کرد: عملکرد صدا و سیمای مرکز قزوین در راستای موضوعات شهر و شهروندی قابل تقدیر است و در این راستا توانسته برنامه‌های پویا و تاثیرگذاری را تهیه و پخش کند.

وی گفت: شهرداری قزوین آماده همکاری و مشارکت با صدا و سیما برای پیشبرد اهداف این دو مجموعه را دارد.

وی با تاکید بر موضوع مشارکت شهروندان در اداره شهر و افزایش احساس تعلق به شهر گفت: صدا و سیما می‌تواند در افزایش مشارکت شهروندان در اداره شهر و افزایش احساس تعلق به شهر اقدامات موثری انجام دهد.

شهردار قزوین بیان کرد:باید با ایجاد انگیزش و افزایش حس مسئولیت اجتماعی شهروندان در برگزاری مناسبت‌های مذهبی و عزاداری‌ها همانند گذشته زمینه‌های مشارکت بیشتر مردم فراهم شود.

وی ادامه داد: در گذشته نه چندان دور در اعیاد و سوگواری های مذهبی خود مردم نسبت به آذین بندی معابر شهری اقدام می کردند ولی اکنون منتظر این هستند مدیریت شهری و دستگاه های دولتی این کار را بکنند.

این مقام مسوول اضافه کرد: در گذشته در زمان بارش برف های سنگین در شهر، شهروندان نسبت به برف روبی معابر جلوی درب منازل و تکاندن برف روی درختان اقدام می کردند، افزود: در گذشته احساس تعلق شهروندان به شهر بسیار بیشتر بود.

نصرتی تاکید کرد: باید از روش‌های جذاب و اثرگذار برای انتقال مفاهیم به شهروندان استفاده کرد و هنرمندانه به موضوعات پرداخته شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز