رئیس پلیس فتا غرب استان تهران گفت:

سارق ۱۷ میلیون ریالی در شهر قدس دستگیر شد

۱۳۹۴/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۰:۲۰
کد خبر: ۲۸۵۰۷۷
سارق ۱۷ میلیون ریالی در شهر قدس دستگیر شد
سرهنگ اصغر باقریان رئیس پلیس فتا غرب استان تهران از دستگیری فردی به جرم سرقت 17 میلیون ریال از حساب شهروندی در شهر قدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از غرب تهران، رئیس پلیس فتا غرب استان تهران از دستگیری فردی به جرم سرقت 17 میلیون ریال از حساب شهروندی در شهر قدس خبر داد.

بر پایه این خبر  سرهنگ اصغر باقریان گفت: در پی وصول پرونده ای از کلانتری 12 شهر قدس مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی شاکی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی گفت: شاکی در اظهارات خود عنوان کرد کارت عابر بانک خود را گم کرده و بعد از ساعتی پیامکی را مبنی بر برداشت مبلغ 17 میلیون ریال از حساب بانکی اش دریافت کرده است.

"باقریان" ادامه داد: لذا با توجه به اظهارات شاکیکارشناسان پلیس تحقیقات خود را آغاز و پس از اقدامات فنی توانستند متهم را در شهر قدس شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: متهم در بازجویی های اولیه منکر هرگونه اقدام مجرمانه شد، اما پس از ارائه اسناد و مدارک از سوی پلیس غافلگیر و ناگزیر به جرم خود اعتراف کرده و عنوان کرد که با پیدا کردن کارت عابر شاکی که رمز بر روی آن نوشته شده بوده، حساب بانکی شاکی را خالی کرده است.

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران در پایان ضمن اعلام ارجاع پرونده به مرجع قضایی از شهروندان خواست از نوشتن رمز کارت عابر بانک بر روی آن یا اعلام ان با صدای بلند در مکان های عمومی خودداری کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز