رئیس دانشگاه لرستان اعلام کرد:

ارسال ۸۰ مقاله به کنفرانس بین المللی فرصت های سرمایه گذاری لرستان

۱۳۹۴/۰۲/۲۵ - ۱۱:۵۸:۴۳
کد خبر: ۲۸۵۱۴۹
ارسال ۸۰ مقاله به کنفرانس بین المللی فرصت های سرمایه گذاری لرستان
رییس دانشگاه لرستان گفت : 80 مقاله علمی به کنفرانس بین المللی فرصت های سرمایه گذاری لرستان ارسال شده است

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ خسرو عزیزی در کنفرانس بین المللی فرصت های سرمایه گذاری لرستان افزود : لرستان با توانمندی های بکر و نا شناخته فرصتی در خدمت سرمایه گذاران در جهت توسعه پایدار استان است.
وی با اشاره به اینکه این کنفرانس بین المللی در دو بخش علمی با ارایه مقالات پذیرفته شده و معرفی فرصت های سرمایه گذاری برگزار شده است اظهار کرد: دانشگاه لرستان افتخار میزبانی از فرهیختگان عرصه دانش و سرمایه‎گذاران را دارد و امید است این کنفرانس بتواند معرف پتانسیل‎های استان برای سرمایه‎گذاران داخلی و خارجی باشد.
وی تصریح کرد: 80 مقاله علمی به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شد و 50 مقاله از آنها برگزیده شد که 25 مقاله با توجه به محدودیت زمان در پنل‎های مختلف ارائه می‏‎شود.
عزیزی گفت : بخش‎های علمی و عملی این کنفرانس از ویژگی‎های شاخص آن بوده که سبب معرفی فرصت‎های سرمایه‎گذاری در لرستان می‎شود.
وی افزود: امید است تمهیدات انجام شده برای این کنفرانس منجر به تفاهم‎نامه‎ای برای سرمایه‎گذاری سرمایه‎گذاران در لرستان شود.
وی با بیان اینکه برگزاری این کنفرانس یکی از مصادیق تلاش مدیریت ارشد استان برای توسعه لرستان است، تصریح کرد:در راستای برگزاری هرچه بهتر این کنفرانس تلاش می شود این همایش عامل معرفی بایسته و شایسته پتانسیل‎ها و فرصت‎های لرستان بوده و زمینه جلب نظر سرمایه‎گذاران در این مراسم فراهم شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز