معاون وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات عنوان کرد:

دولت در انتخابات کاملا بی طرف است

۱۳۹۴/۰۲/۲۵ - ۱۲:۲۷:۱۴
کد خبر: ۲۸۵۱۵۹
دولت در انتخابات کاملا بی طرف است
رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان ساخت: شرایط حضور شایستگان و مردم را در صحنه انتخابات فراهم نمائیم و نباید به هیچ عنوان اجازه دهیم از امکانات دولتی بر له یا علیه کسی استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران؛ محمدحسین مقیمی، معاون سیاسی وزیر کشور، در جلسه شورای اداری مازندران با اشاره به این که دولت تدبیر و امید با عزم و اراده راسخ برای حل مشکلات کشور به میدان آمد و لحظه ای از این رسالت خویش دست نکشید، بیان داشت: برای فائق آمدن بر مشکلات باید فرصت دهیم تا دولت از مدیران کارآمد و توانمند در جهت شکوفایی کشور بهره گیرد.

مقیمی افزود: باید فرصت نقش آفرینی مدیران لایق برای تحقق سرمایه های ملی فراهم شود و دست استانداران در این راستا باز باشد.

وی با اشاره به این که استانداران باید از حمایت وزرا و وزارتخانه ها برخوردار باشند، چراکه در این صورت برنامه های کشور محقق می شود، گفت: پشتیبانی از مدیران استانی و شخص استاندار در استفاده از ظرفیت ها و منابع انسانی کارآمد از زمینه های اصلی تحقق برنامه هاست.

معاون وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که 2 انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی را در سال 94 پیش رو داریم، بیان کرد: دولت، منابع و امکانات لازم را برای برگزاری مطلوب انتخابات فراهم نموده و برای انجام این مهم آمادگی کامل دارد.

وی با بیان این که باید شرایط حضور شایستگان و مردم را در صحنه انتخابات فراهم نمائیم، گفت: بر اساس قانون، دستگاه های اجرایی موظفند امکانات خود را در اختیار فرمانداری ها و بخشداری ها برای برگزاری انتخابات شایسته قرار دهند.

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان این که باید با فراهم نمودن زمینه فعالیت احزاب و ایجاد و تقویت نشاط سیاسی، به تحقق انتخابات حداکثری اهتمام کنیم، اظهار داشت: نباید به هیچ عنوان اجازه دهیم از امکانات دولتی بر له یا علیه کسی استفاده شود.

مقیمی با تاکید بر این که به عنوان دولت در انتخابات در بی طرفی کامل هستیم، افزود: نگاه دولت به همه احزاب و گروه ها یکسان است و به عنوان مجری انتخابات، بی طرفانه عمل می نماید.

وی با اشاره به این که باید با تبلیغات زودهنگام برخی نامزدهای احتمالی که خلاف قانون است، برخورد جدی شود، تصریح نمود: به عنوان دولت باید رفتارمان با نامزدهای احتمالی را تنظیم کنیم و طوری جهت گیری نمائیم تا مردم باور کنند که برگزار کنندگان و ناظرین انتخابات در بی طرفی کامل قرار دارند.

نظر شما