مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان لرستان:

عدم حمایت از خیبر خرم آباد سیاسی نیست

۱۳۹۴/۰۲/۲۵ - ۱۲:۴۶:۳۴
کد خبر: ۲۸۵۱۶۷
عدم حمایت از خیبر خرم آباد سیاسی نیست
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان لرستان گفت: شایعات این روزها در ارتباط با اینکه عدم حمایت از تیم خیبر سیاسی نیست وشایغات اخیر زاییده افکار برخی دوستان غیر ورزشی است که دوست ندارند ورزش لرستان پیشرفت کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ در  نشست هم اندیشی ورزشی نویسان لرستانی با مدیر اداره ورزش و جوانان لرستان راه های پیشرفت حوزه ورزش در استان تبادل نظر شد.

در این جلسه مدیرکل ورزش وجوانان در ارتباط با فوتبال لرستان و تیم خیبر در پاسخ به سئوال خبرنگار برنا گفت: خیبر خرم آباد شناسنامه فوتبال لرستان است و فوتبال لرستان را با نام خیبر در کشور می شناسند.

وی افزود: نتایج خیبر در لیگ دو فوتبال ایران بسیار عالی و درخشان بوده و مجموعه اداره کل ورزش و جوانان لرستان امکانات سخت افزاری را در اختیار این تیم قرار داده است.

نشست هم اندیشی ورزش و جوانان (8)

نشست هم اندیشی ورزش و جوانان (7)

تیم فوتبال خیبر با تعصب و غیرت مثالزدنی و بدون داشتن اسپانسر و حمایت کننده مالی دست به کار بزرگی زده و به این مرحله صعود کرده است.

وی با بیان اینکه همایون (حیدر) بهاروند، رئیس هیات فوتبال استان، در شکلگیری خیبر تلاش زیادی کرده و حمایتهای خوبی را نیز از این تیم داشته، تصریح کرد: خیبر اصالت و شناسنامه فوتبال لرستان است که دوباره پس از چندین سال احیاء شده و نیاز به حمایت دارد. الان شرایطی فراهم شده که این تیم به لیگ یک صعود کند.

عزیزپور تاکید کرد: خیبریها لایق بهترینها هستند و همین که با دست خالی به این مرحله رسیدهاند کار بسیار بزرگی است. رقیبهای این تیم با هزینهی چند برابری مقابل خیبر کم آوردند.

وی تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان لرستان قصد دارد با هدف تجلیل و قدردانی از خیبر که تا این مرحله صعود کردهاند به آنها پاداش دهد ولی اگر به لیگ یک صعود کنند 150 میلیون ریال به صورت ویژه دریافت خواهند کرد، هر چند مبلغ قابل توجهی نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه خیبر برای صعود به لیگ یک در این برهه زمانی نیازمند حمایت ویژه است، گفت: امیدواریم استاندار ورزش دوست استان، بازیکنان و این تیم را همانند گذشته حمایت کرده تا خیبر به حق واقعی خود دست یابد.

وی یادآور شد: ما هم دوست داریم در رشتههای مختلف تیمداری کنیم اما همگان میدانند که اعتبار خاصی برای این کار نداریم و دستمان خالی است.

وی در ارتباط با شایعات این روزها در ارتباط با اینکه عدم حمایت از تیم خیبر سیاسی نیست و شایعات  اخیر زائیده افکار برخی دوستان غیر ورزشی است که دوست ندارند ورزش لرستان پیشرفت کند.

در این نشست مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، گفت: ما هیچ گاه، خود را بی نیاز از انتقاد و پیشنهاد ندانسته‌ایم و همواره از پیشنهادات و انتقادات سازنده نیز حمایت می‌کنیم.

علی یاور عزیزپور فرد اظهار کرد: فضایی که بعضی از دوستان از آن برای انتقاد به اداره ورزش و جوانان استفاده می‌کنند، فضای دوستانه نیست و این راه هیچ کمکی به ورزش استان نخواهد کرد.

وی عنوان کرد: برخی از مسائلی که طی چند وقت اخیر از سوی بعضی دوستان از اصحاب رسانه مطرح شده اصلا واقعیت ندارد و حتی برخی مسائل نیز در حوزه کاری این اداره کل قرار ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان بیان کرد: اداره ورزش و جوانان لرستان، تنها متولی جوانان در استان نیست، چرا که این اداره طبق قانون به عنوان دبیر و هماهنگ کننده دستگاه های اجرایی عضو ستاد ساماندهی امور جوانان در استان است.

عزیزپور فرد بیان کرد: رسالت قلم به دستان، بیان حقایق و واقعیت هاست و قبل از پرداختن به مسائل باید به راست آزمایی آنان نیز فکر یا تحقیق کنند.

وی تصریح کرد: از هنگامی که من به این اداره آمد‌م، هیچ کدام از افرادی که با من وابستگی فامیلی دارند به این اداره برای دریافت پست و یا سمتی نیاورده ام و نخواهم آورد؛ اما برخی از دوستان رسانه‌ای این مسئله بارها عنوان کرده‌اند. من فقط یک معاون ورزشی را انتصاب کرده‌ام که ایشان اصالتا اهل الشتر هستند، اما هیچ نسبت فامیلی با من ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان همچنین در بخشی دیگری از سخنان خود به برنامه های انجام شده اداره ورزش و جوانان پرداخت و گفت: در سال جدید 39 نفر نیروی انسانی به کادر اداری ما افزوده شده، که با ساماندهی آنان، سعی کرده‌ایم حوزه نفوذ اداره ورزش و جوانان لرستان را به نقاط دور دست استان برسانیم.

عزیزپور فرد تصریح کرد: در رشته کشتی، 3خانه تخصصی را در استان ایجاد کرده‌ایم که خرید تشک آنان نیز انجام شده است که به زودی به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی افزود: خوابگاه ورزشکاران مجموعه تختی خرم آباد نیز ساماندهی شده است و در ایان نوروز در اختیار مهمانان و مسافران نورزی قرار گرفت که رضایت نسبی مسافران را در پی داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان به استخر شنای پلدختر نیز اشاره کرد و بیان داشت: این استخر از ابتدا مشکلاتی در بحث طراحی و اجرا داشت، که بعد از تشکل کمیته مهندسی ورزشی در شورای راهبردی ورزش لرستان، مشکلات آن برطرف شد و با طراحی بهتری، بیش از 400 میلیون تومان صرفه اقتصادی را برای بیت المال در پی داشت.

عزیزپور فرد اظهار کرد: استخر شنای پلدختر که در 10 سال گذشته فقط 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشت اکنون به 35 درصد رسیده و تلاش می کنیم به زودی بحث افتتاح آن در داشته باشیم تا یکی از مطالبات به حق مردم پلدختر را در بحث ورزش انجام داده باشیم.

اجرایی شدن تلفیق علم و تجربه در بدنه مدیریتی ورزش و جوانان استان، نظارت بیشتر به انجام مناقصات ورزشی، افزیش خانههای تخصصی، تجلیل از قهرمانان ورزشی، تعامل بیشتر اداره ورزش و جوانان با رسانه‌های استانی و کشوری، شناخت بیشتر جامعه ورزشی، کمک به تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد به عنوان شناسنامه فوتبال لرستان، توجه بیشتر به ورزش بانوان، بهبود برنامه های ساماندهی امور جوانان، نظارت بهتر بر انتخابات هیات‌های ورزشی، استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرای استان، مخصوصا شهرداری و آموزش و پرورش، کمک بیشتر اداره ورزش و جوانان استان به ورزش های حرفه‌ای و المپیکی، استفاده از ظرفیت‌های مجموعه کیو خرم‌آباد، جلوگیری از فروش مجموعه سواری کاری دره‌گرم، اهدا پاداش به قهرمان ملی و بین المللی و غیره از مهمترین مباحث مطرح شده توسط خبرنگاران ورزشی نویس استان بود که مورد توجه مدیر کل  ورزش و جوانان استان قرار گرفت.

در نشست هم اندیشی ورزشی نویسان با مدیر کل ورزش وجوانان، که  معاونت ورزشی، معاونت فرهنگی و کارشناسان و مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان و رضا جایدری، ابراهیم شریفی، میلاد فاضلی محمود داودی‌نژاد، مهران مریدی، رضا میرزایی و مهدی رضاپور از خبرنگاران ورزشی نویس استان حضور داشتند که در خصوص راه پیشرفت ورزش لرستان تبادل نظر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز