در ادامه طرح مبارزه با جوندگان؛

۵/۴ هکتار از فضاهای سبز نوار ساحلی بندرعباس طعمه‌گذاری شد

۱۳۹۴/۰۲/۲۷ - ۱۱:۱۹:۳۰
کد خبر: ۲۸۵۵۵۳
۵/۴ هکتار از فضاهای سبز نوار ساحلی بندرعباس طعمه‌گذاری شد
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بندرعباس از طعمه گذاری بیش از 5/4 هکتار از فضای سبز بلوار ساحلی شهر بندرعباس برای مبارزه با جوندگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، امید ذاکری از انجام عملیات طعمه  گذاری بیش از 5/4 هکتار از فضاهای سبز نوار ساحلی منطقه 2 شهر بندرعباس در راستای ادامه طرح مبارزه با جوندگان خبر داد.

ذاکری با اشاره به اینکه طرح مبارزه با جوندگان از سال 92 با برگذاری جلسات کارشناسی با همکاری دستگاه ها و نهاد های مرتبط با این موضوع آغاز شده، افزود: این طرح با هدف مبارزه با جوندگان موزی، کنترل و جلوگیری از انتقال بیماری، افزایش بهداشت محیط و سالم سازی فضاهای سبز شهر صورت گرفته است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: فاز اول این طرح در محدوده بوستان ها و فضای سبز منطقه 1 در مساحتی بالغ بر 11 هکتار انجام گرفته است که با برنامه ریزی های بعمل آمده بزودی فاز سوم این طرح در محدوده منطقه 3 شهری اجراء خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: همکاری شهروندان در راستای اجراء طرح امری اجتناب ناپذیر است و از کلیه شهروندان تقاضا می‌شود از ریختن زباله و باقی مانده مواد غذایی که از مهمترین عوامل تکثیر و افزایش جوندگان می‌باشد، در سطح محیط اطراف و فضاهای سبز خوداری نمایند و با رعایت موارد بهداشتی ما را در اجراء هر چه بهتر این طرح یاری نمایند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز