در مسابقات انتخابی کاتای تیم ملی:

تیم تهران با یک طلا و ۲ نقره قهرمان کاتای مردان شد

۱۳۹۴/۰۲/۲۷ - ۱۶:۱۵:۲۳
کد خبر: ۲۸۵۶۶۵
تیم تهران با یک طلا و ۲ نقره قهرمان کاتای مردان شد
پیکارهای قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی کاتا کشور در شرایطی با حضور 161 کاراته کا از 24 استان به میزبانی شهرستان ملارد(صفادشت) برگزار شد که تیم میزبان بالاتر از حریفان بر سکوی نخست ایستاد.

به گزارش خبرگزاری برنا از غرب تهران؛ پیکارهای قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی کاتا کشور در شرایطی با حضور 161 کاراته کا از 24 استان  به میزبانی شهرستان ملارد (صفادشت) برگزار شد که تیم میزبان بالاتر از حریفان بر سکوی نخست ایستاد.

بر پایه این خبر در جریان این رقابت ها که با حضور علیرضا صیفوری، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد،علیرضا سمندر رئیس ، محسن آشوری دبیر، کریمی شهرداری صفادشت، اجاق رئیس شورای شهر، در سالن شهرداری صفادشت برگزار شد تیم تهران با یک نشان طلا و 2 نقره عنوان قهرمانی این پیکارها را از آن خود کرد.

تیمهای اردبیل و گلستان با یک مدال طلا مشترکاً دوم شدند و مرکزی با یک نقره و یک برنز سوم شد، تیم کرمان با 3 مدال برنز چهارم شد و تیم های مازندران، اصفهان و آذربایجان شرقی هر کدام با یک مدال برنز مشترکاً در مکان پنجم قرار گرفتند.

امیر بهادر ندین در کاتا انفرادی زیر 21 سال طلایی کاراته پایتخت د این رقابتها لقب گرفت و مهدی امامی در رده سنی زیر 21 سال و داوود شاهچراقی نماینده تهران در رده بزرگسالان دو نشان نقره برای تیم میزبان به ارمغان آوردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز