رئیس مرکز علمی کاربردی ورزش و جوانان استان قزوین:

از فعالیت مرکز علمی کاربردی ورزش، باید به عنوان یک فرصت استفاده کرد

۱۳۹۴/۰۲/۲۸ - ۰۹:۲۴:۲۲
کد خبر: ۲۸۵۷۵۱
از فعالیت مرکز علمی کاربردی ورزش، باید به عنوان یک فرصت استفاده کرد
احمدپور: مرکز علمی کاربردی ورزش و جوانان می تواند نقش مهمی در پیشبرد اهداف کلی ورزش استان قزوین ایفا کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مجید احمدپور، رئیس مرکز علمی کاربردی ورزش و جوانان استان قزوین، در گفتگو با خبرگزاری برنا، اظهار داشت: بنده از آذرماه سال قبل در حالی مسئولیت مرکز علمی کاربردی ورزش و جوانان استان را بر عهده گرفتم که به دلیل عدم حضور یک مدیریت مسنجم بر مجموعه، برخی امور مرکز با مشکلاتی روبرو شده بودند.

احمدپور در ادامه به اقدامات مدیریتی خود در این مدت اشاره کرد و گفت: از همان ابتدا با مشاوره هایی که با اساتید و پیشکسوتان ورزشی داشتیم به دنبال ساماندهی امور مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و رفاهی دانشجویان برآمدیم و خوشبختانه تاکنون توانسته ایم مواردی از قبیل ایجاد سایت کامپیوتری، راه اندازی کتابخانه متمرکز مجموعه و بوفه مرکز را عملیاتی کنیم و از این طریق برخی از نیازهای مهم دانشجویان را برطرف کرده ایم.

این مقام مسوول در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر 304 دانشجو در مرکز علمی کاربردی ورزش و جوانان استان قزوین مشغول تحصیل هستند و با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته اساتید خبره و آشنا به علم ورزش، به روزترین متدهای دنیا را در اختیار این علاقه مندان قرار می دهند.

وی همچنین به برنامه این مرکز برای آشنایی علاقمندان به علم ورزش در سطح استان اشاره کرد و گفت: با تعامل و رایزنی هایی که داشتیم دانش آموزان دو هنرستان ورزشی دخترانه و پسرانه قزوین با حضور در مرکز علمی کاربردی ورزش و جوانان ضمن آشنایی با امکانات سخت افزاری مجموعه، از نحوه آموزش و برنامه های فرهنگی ما نیز اطلاع پیدا کردند.

احمدپور اضافه کرد: همکاری بسیار خوبی بین مرکز علمی کاربردی ورزش و جوانان استان با ادارت ورزش و جوانان شهرستان ها و هیات های ورزشی استان برقرار است و خوشبختانه این تعامل توانسته منافع جامعه ورزشی را به بهترین شکل تامین کند.

رییس مرکز علمی کاربردی ورزش و جوانان استان افزود: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و امکان تداخل آن با امتحانات دانشجویان، تصمیم گرفتیم تاریخ امتحانات را از 16 تا 28 خردادماه قرار دهیم و پس از پایان این امتحانات نیز به دنبال آن هستیم تا با راه اندازی "سامانه سجاد" علاقه مندان به حضور در مرکز علمی کاربردی ورزش و جوانان را با نحوه ثبت نام آشنا کنیم.

این مقام مسوول اضافه کرد و گفت: علاقه مندان می توانند از ابتدای تیرماه سال جاری با ارتباط گیری از طریق سایت و سامانه سجاد، اطلاعات خود را در اختیار مرکز قرار دهند و بدون امتحان و تنها با شرایط اولویت بندی مرکز، در رشته مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند.

احمدپور همچنین خاطرنشان کرد: با اقداماتی که صورت گرفته قرار است از ترم جدید ما در 10 رشته تا مقطع فوق دیپلم و در 4 رشته در مقطع کارشناسی در خدمت دانشجویان و علاقه مندان به علم ورزش باشیم.

وی افزود: استان قزوین به همراه 3 استان دیگر در سطح کشور از فعالیت مرکز علمی کاربردی ورزش و جوانان برخوردار هستند و ما باید از این فرصت طلایی برای ارتقای سطح علمی ورزشکاران و مربیان بهره ببریم و تا در آینده نه چندان شاهد درخشش بیش از پیش ورزش قزوین در سطح رویدادهای داخلی و بین المللی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز