دونده همدانی در مسابقات جهانی نابینایان سوم شد

۱۳۹۴/۰۲/۲۸ - ۱۳:۱۴:۲۳
کد خبر: ۲۸۵۹۰۲
دونده همدانی در مسابقات جهانی نابینایان سوم شد
در پایان مسابقات جهانی نابینایان و کم بینایان در کره جنوبی دونده همدانی سوم شد.

رئیس هیات کم بینایان و نابینایان استان همدان در گفتگو با خبرگزاری برنا اظهار داشت: در پایان پنجمین دوره مسابقات جهانی نابینایان و کم بینایان که در کره جنوبی برگزار شد کاروان تیم های ملی نابینایان و کم بینایان کشورمان (کاروان بعثت) با ۳۲ مدال رنگارنگ و ارزشمند افتخار دیگری به ثبت رساند.

وی با بیان اینکه حمید اسلامی، دو و میدانی کار همدانی در دو ۱۵۰۰ متر مدال برنز را به خود اختصاص داد، افزود: در این رقابتها کاروان کشورمان در رشته های دو ومیدانی، پاورلیفتینگ، جودو و گلبال شرکت داشت و با کسب ۱۵ مدال طلا، شش نقره و ۱۱ برنز و در مجموع ۳۲ مدال نتیجه ارزشمندی را به ارمغان آورد.

وی با اشاره به اینکه تیم ایران در پاورلیفتینگ ۱۱ مدال طلا، سه نقره و سه برنز را به دست آورد و با اقتدار قهرمان جهان شد، بیان داشت: هیئت کم بینایان و نابینایان استان همدان از پتانسیل بالایی برخوردار است.

سهیلی با بیان اینکه هیئت نابینایان استان همدان در شش رشته از جمله ورزش گلبال فعالیت می کند، گفت: بانوان در همدان در رشته های دوومیدانی، گلبال، شنا و شطرنج مشغول به فعالیت هستند.

رئیس هیئت کم بینایان و نابینایان استان همدان ابراز داشت: آقایان نیز در رشته های شنا، دو و میدانی، شطرنج، وزنه برداری و پاورلیفتینگ، جودو و گلبال فعالیت می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز