رئیس اتاق مشترک ایران و ایتالیا:

هیات ایتالیایی نگاه مثبتی به پیشنهادات شهردار قزوین دارند

۱۳۹۴/۰۲/۲۹ - ۱۴:۴۷:۱۸
کد خبر: ۲۸۶۲۲۹
هیات ایتالیایی نگاه مثبتی به پیشنهادات شهردار قزوین دارند
احمد پورفلاح: سفیر ایتالیا و هیئت همراه نگاه مثبتی به پیشنهادات شهردار قزوین در زمینه‌های همکاری مشترک دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا در قزوین؛ احمد پورفلاح در جلسه مشترک سفیر ایتالیا و هیات همراه با مدیران استانی که به میزبانی شهرداری قزوین برگزار شد، با اعلام این مطلب گفت: پیگیری‌های شهردار قزوین برای همکاری‌های مشترک در زمینه‌های مختلف با کشور ایتالیا قابل تحسین است.

وی تصریح کرد: شهر قزوین از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است و نگاه مثبتی برای سرمایه‌گذاری در این شهر وجود دارد.

رئیس اتاق مشترک ایران و ایتالیا بیان کرد: ایتالیا در صنایع کوچک، متوسط و بزرگ تجربه و قابلیت بالایی دارد و می تواند در انتقال تجربه خود به ایران پیشگام باشد و در ایجاد کارگاهای پنج نفر به بالا و نیز گردشگری طرح های خوبی ارائه کند.

پورفلاح نمایشگاه اکسپوی ایتالیا را فرصتی برای حضور شرکت های توانمند ایرانی در معرفی کالای خود دانست و از صنعتگران و تولیدکنندگان خواست در این عرصه بین المللی حضور پر رنگی داشته باشند.

این فعال اقتصادی یادآورشد: هیات ایتالیایی می تواند در تولید انرژی برق از زباله، احداث کارخانه بازیافت و شرکت های سرمایه گذاری مشترک طرح های خوبی را عملیاتی کند.

اعلام آمادگی همکاری در زمینه بازیافت زباله‌های خانگی و بیمارستانی

 هون آدولفو اورسو، معاون پیشین وزیر تجارت ایتالیا نیز در این جلسه گفت: نمایشگاه جهانی اکسپو ایتالیا بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت های ایران و استان قزوین در سطح بین المللی است و جایگاهی مناسب برای معرفی توانمندی های ایران در بخشهای مختلف است که قزوین هم می تواند از این ظرفیت برای معرفی خود استفاده کند.

وی افزود: ایران فعالان اقتصادی خوبی در ایتالیا دارد که ما نیز حاضریم ظرفیت بیشتری برای شرکت بازرگانان استان قزوین در این نمایشگاه ایجاد کنیم تا افراد علاقمند در این عرصه حضور فعالی داشته باشند.

اورسو یادآورشد: ایتالیا در بازیافت زباله های خانگی و بیمارستانی تخصص و تجربه خوبی دارد و با توجه به تولید قابل توجه زباله در قزوین آمادگی داریم در این بخش همکاری کنیم.

در این جلسه مسعود نصرتی شهردار، عباس ظاهری رئیس شورای شهر، علی پر زحمت مدیرکل صنعت، معدن و تجارت، زاهدپور مدیرکل امور شهری استانداری، ناصحی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین و سایر مدیران استانی و شهری حضور داشتند.

در این مراسم نشان افتحاری شهروندی به کون کیاتوری سفیر ایتالیا در ایران و پور فلاح رئیس اتاق مشترک ایران و ایتالیا اهداء شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز