با حضور مدیر کل حراست شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور fv'chv an:

مراسم تودیع و معارفه مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت آب و فاضلاب روستایی

۱۳۹۴/۰۲/۳۰ - ۰۹:۳۱:۵۳
کد خبر: ۲۸۶۳۷۳
مراسم تودیع و معارفه مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت آب و فاضلاب روستایی
مدیر کل حراست شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در جلسه تودیع و معارفه مدیر دفتر حراست شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان که با حضور خدادادی معاون هماهنگی مرکز حراست وزارت نیرو و مهندس عبدالحمید حمزه پور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان و دیگر مسئولان برگزار شد گفت: حراست به عنوان یک عنصر پویا و فعال در اداره باید هنر پیش بینی و پیشگیری را مد نظر خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، یعقوب روحی در این جلسه با تاکید بر وظایف حراست ها در ادارات بیان کرد: یکی از مهمترین وظایف حراست نزدیک کردن دیدگاه ها همچنین در راستای اجرای اهداف نظام اسلامی و دستگاه مربوطه است.

وی در ادامه با بیان اینکه تقوی الهی از ویژگی های بارز حراست است اظهار کرد: حراست ها باید یک ویترین خوب، شفاف و مملو از معنویت برای کارکنان باشد.

این مقام مسئول افزود: عدم وابستگی و اعتماد همچنین  همکاری بین بخشی باید سرلوحه کار و خدمت در حراست باشد.

روحی تاکید کرد: حراست باید برای عملکرد خوب در دستگاه مربوطه قاضی عادلی بوده زیرا کوچکترین اشتباه ممکن است عواقب بدی بهمراه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه حراست باید اخلاق مدار و متواضع باشد گفت: پیشگیری و جلوگیری از به وجود آمدن اتفاقات از وظایف حراست بوده و باید به عنوان یک هشدار دهنده و پزشک متخصص در برخورد با موضوعات رفتار کند.

مدیر کل حراست شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در پایان با الگو قرار دادن فضای خوب و صمیمانه شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان بیان کرد: امیدوارم تمامی دستگاه ها بتوانند با الگو برداری از این شرکت ارتباطی صمیمانه برقرار و شرایطی به درو از حاشیه داشته باشند.

قابل ذکر است در این جلسه مهندس حمزه پور به ارائه گزارشی از عملکرد شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان پرداخت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز