مشاور وزیر نیرو در بندرعباس:

مدیریت مصرف آب؛ مهمترین محور برنامه های فرهنگی امسال

۱۳۹۴/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۵:۴۶
کد خبر: ۲۸۶۶۷۸
مدیریت مصرف آب؛ مهمترین محور برنامه های فرهنگی امسال
مشاور وزیر و مسئول امور فرهنگی وزارت نیرو گفت: امسال مدیریت مصرف آب و نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی مهمترین محور برنامه های فرهنگی وزارت نیرو است که بایستی در دستور کار مسئولان فرهنگی صنعت آب و فاضلاب قرار گیرد.

به‌گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حجت‌الاسلام علی یزدان‌پرست در هشتمین همایش مسئولان امور فرهنگی و دینی شرکت‌های آب و فاضلاب سراسر کشور که در بندرعباس برگزار می شود، منابع آبی موجود را در شرایطی که کشور با بحران کم آبی مواجه است، ضروری خواند و تصریح کرد: باید فرهنگ مصرف بهینه آب در بین مردم نهادینه شود در غیر این صورت قطعا با بحران مواجه شده و میزان آب تولیدی پاسخگوی نیاز آبی نخواهد بود.

یزدان پرست با تاکید بر اینکه؛ مسئولان فرهنگی باید به طور جد به مباحث فرهنگ سازی مدیریت مصرف ورود پیدا کنند، بهره گیری از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات در ترویج فرهنگ صرفه جویی را بسیار تاثیرگذار دانست.

مشاور وزیر نیرو در ادامه به اهمیت و ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی به عنوان یکی دیگر از محورهای مهم برنامه های فرهنگی وزارت نیرو اشاره کرد و گفت: در همین زمینه تفاهم نامه ای نیز با سازمان تبلیغات اسلامی به منظور آموزش غیر حضوری قرآن ایجاد شده است.

وی افزود: ترویج فرهنگ و سیره اهل بیت ، فرهنگ نماز و نماز جماعت ، ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و اخلاق اداری، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، تقویت بنیان خانواده و غنی سازی اوقات فراغت فرزندان همکار، تبلیغ مناسبت های مذهبی، تکریم ارباب رجوع از دیگر برنامه های وزارت نیرو در امور فرهنگی و دینی است.

شایان ذکر است؛ هشتمین همایش مسئولان امور فرهنگی و دینی شرکت‌های آب و فاضلاب سراسر کشور از روز چهارشنبه به مدت دوروز و به میزبانی آبفای هرمزگان در حال برگزاری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز