مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان؛

ثبت ۱۲ پس لرزه در خرم آباد/ خسارات در چند روستای خرم آباد

۱۳۹۴/۰۳/۰۱ - ۱۱:۱۱:۵۵
کد خبر: ۲۸۶۸۴۸
ثبت ۱۲ پس لرزه در خرم آباد/ خسارات در چند روستای خرم آباد
مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان از ثبت ۱۲ پس لرزه از شب گذشته تا کنون در خرم آباد خبر داد
مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان از ثبت ۱۲ پس لرزه از شب گذشته تا کنون در خرم آباد خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، رضا آریایی  صبح امروزدر گفتگو با خبرنگاران در محل استانداری  لرستان  اظهار داشت: به دنبال وقوع زلزله ۴.۳ ریشتری شب گذشته در خرم آباد این شهرستان نیم میلیون نفری شاهد وقوع ۱۲ پس لرزه دیگر بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه زمین لرزه اصلی در عمق چهار کیلومتری زمین به وقوع پیوست و از نوع زلزله های سطحی بود مردم دچار وحشت شدند به طوریکه برخی خانواده ها ترجیح دادند شب را در فضای باز و پارکها سپری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان با بیان اینکه در حال حاضر در زمینه خسارات زلزله نمی توانیم اظهار نظر دقیقی داشته باشیم افزود: از امروز صبح کار برآورد خسارات با همکاری بخشداری های خرم آباد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان شروع شده است.

آریایی ادامه داد: در این راستا مقرر شده است ظرف مدت زمان ۷۲ ساعت خسارات ناشی از این زلزله برآورد شده و گزارش لازم تهیه و برای جبران خسارات به تهران ارسال شود.

در پی وقوع 12 زمین‌لرزه در خرم‌آباد ظرف 4 ساعت اخیر، مدیریت ستاد بحران لرستان به ریاست استاندار ساعت 12 و 30 دقیقه بامداد تشکیل جلسه داد.
، بر اثر زلزله شب گذشته منازل مسکونی 5 روستا در جنوب خرم‌‌آباد دچار خسارت شدند، اما خوشبختانه این زلزله تلفات جانی نداشته است.

به همین دلیل با دستور استاندار دستگاه‌های عضو ستاد بحران در حالت آماده باش برای مدت 48 ساعت قرار گرفتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز