استاندار مازندران در دیدار با جانبازان:

صبوری و مجاهدت جانبازان درسی بزرگ برای جامعه ما است

۱۳۹۴/۰۳/۰۳ - ۱۱:۳۴:۲۹
کد خبر: ۲۸۷۴۰۳
صبوری و مجاهدت جانبازان درسی بزرگ برای جامعه ما است
در سالروز ولادت قمر بنی هاشم (ع) و روز جانباز، استاندار مازندران با حضور در منازل سه جانباز دفاع مقدس، با این عزیزان دیدار و گفتگو کرد.

در ایام ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (س) و روز جانباز ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران، در فضایی صمیمی و معنوی با حضور در منازل سه تن از جانبازان سرافراز دفاع مقدس با آنان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران؛ استاندار مازندران در این دیدارها از صبوری، بردباری و تحمل و دفاع جانانه جانبازان از اسلام و انقلاب تقدیر و تشکر کرد و گفت: صبوری و مجاهدت جانبازان درسی بزرگ برای جامعه ما است.

وی خطاب به جانبازان گفت: شما ایثارگران عزیز در دفاع از دین و کشور از هیچ کوششی دریغ نکردید و تمامی مشکلات را با دل و جان خریدید و امنیت و آسایش امروز ما مدیون جانفشانی ها و ایثارگری های شماست.

مقام عالی دولت در استان از جانبازان به عنوان شهیدان زنده‌ یاد کرد و گفت: دفاع مقدس با فرهنگ ایثار و شهادت شما فرزندان شایسته جاودانه شده است.

139402309578

وی دیدار با  جانبازان و ایثارگران را  افتخار مسئولان و دولتمردان دانست و گفت: در این دیدارها از عظمت روح ایثارگران درس می گیریم و عزم ما برای خدمت به انقلاب و مردم بیشتر می‌ شود.

 در این دیدارها فرماندار ساری و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، استاندار مازندران را همراهی کردند.

139402306361

گفتنی است استاندار مازندران با اهدای لوح تقدیر از ایثارگری‌های جانبازان عباسعلی رمضان نژاد، جانباز 30 درصد، ابوطالب باقری، جانباز 70 درصد و قنبر پریچی، جانباز 70 درصد، تجلیل کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز