رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد:

شهرداری خرم‌آباد معجزه کرده است

۱۳۹۴/۰۳/۰۳ - ۱۶:۱۶:۴۶
کد خبر: ۲۸۷۵۴۵
شهرداری خرم‌آباد معجزه کرده است
رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: شهرداری خرم‌آباد معجزه کرده است.
رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: شهرداری خرم‌آباد معجزه کرده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، علی جهان‌آرا در جمع مردم محله‌ کوی پاسداران 60 متری گفت: یکی از وظایف اصلی ما نمایندگان این است که در محلات حضور یابیم و پاسخگوی مردمی باشیم که ما رو مورد لطف قرار داده و به عنوان نمایندگان و معتمدان خودشان در شورای شهر پذیرفتند.
جهان‌آرا با بیان این که نظیر این گفتگوها و بحث‌های رو در رو با مردم خیلی کم دیده می‌شود گفت: خیلی از نمایندگان به واسطه‌ رأی مردم انتخاب می‌شوند اما پس از آن، دیگر پاسخگو نیستند و هیچ پرسش و پاسخی هم در بین نیست.
وی به نقل از پیامبر اسلام در خصوص مشکلات مردم گفت‌: هر کسی که صبح خود را آغاز کند و در فکر امور مسلمین نباشد، مسلمان نیست.
رئیس شورای اسلامی شهر با تاکید بر لزوم دقت نظر داشتن در انتخاب نمایندگان و موکلین خود در حوزه‌های مختلف افزود: در چنین شرایطی می‌توانیم باعث شویم تا این حوزه‌ مشکلات به سطح پائینی تنزل پیدا کند.
جهان‌آرا با بیان این که وقتی شهروندان که جزو ولی‌نعمتان این انقلاب هستند مسئولین خود را مورد مواخذه قرار می‌دهند، این نشان از سلامت جامعه‌ اسلامی دارد و باعث خوشحالی است، افزود: ما دارای مردمی اندیشمند، فکور و فهیم هستیم و باید پاسخگوی مطالبات و خواسته‌های‌شان باشیم.
وی بعضی از مشکلا‌ت عمده‌ شهرداری خرم‌آباد را تامین اعتبار لازم دانست و افزود: شهر مشهد با اعتباری بالغ بر10 هزار میلیارد تومان، اصفهان 12 هزار میلیارد، تبریز 11 هزار میلیارد، تهران 24 هزار میلیارد و همدان که در همسایگی این استان قرار دارد اعتباری در حدود 800 میلیارد تومان دارند ولی خرم‌آباد با جمعیت بیش از 500 هزار نفر با 107میلیارد تومان در مقایسه با این شهرها از کم‌ترین بودجه لازم برخوردار است؛ بنابراین مردم نیز باید همکاری لازم را داشته باشند.
رئیس شورای اسلامی شهر تصریح کرد: از 107میلیارد تومان اعتبار شهرداری خرم‌آباد بیش از 60میلیارد تومان آن بابت حقوق کارکنان پرداخت می‌شود و با باقیمانده‌ نمی‌توان کار چندانی از پیش برد.
جهان‌آرا با بیان اینکه مشکلات شهری گلوی شهر را فشار داده و راه نفس کشیدن روی شهر را بسته است گفت‌: در حال حاضر یکی از بهترین کارها و راه‌های تامین اعتبار جهت حل مشکلات و معضلات، مشارکت مردمی، فکر سالم و خرد جمعی است.
وی  خدمات حال حاضر شهرداری را معجزه خواند و گفت: ما از کم‌ترین امکانات و با کم‌ترین اعتبار، در حال مدیریت در شهر هستیم در حالی که ماسور نیز با 25 هزار نفرجمعیت به حوزه‌ی شهری اضافه شده و باید خدمات‌رسانی بشود.
شهردار خرم‌آباد نیز در ادامه‌ی این جلسه با بیان این که فقر اقتصادی و بی‌پولی در خرم‌آباد و لرستان حاکم است افزود: ضعف نیروی انسانی و بیکاری از مشکلات همین بخش است.
یحیی عیدی‌بیرانوند در مورد دست‌فروشان و افرادی که موجبات ناراحتی مردم این محله را فراهم کرده بودند، گفت: در حال حاضر مکان مشخصی جهت ساماندهی دست‌فروشان نداریم ولی با شورای ترافیک و مسئولین ذی‌ربط در حال آماده‌سازی مکان مناسبی جهت انتقال دست‌فروشان به بالاتر از پل 9دی و یا در نزدیکی تپه‌ شهدا هستیم.
وی افزود: سعی خواهیم کرد در کمتر از مدت یک ماه نسبت به رفع مشکل این محله اقدام کنیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز