برگزاری جلسه شرکت های پخش و واحدهای تولیدی جهت بررسی مشکلات و حمایت از واحدهای تولیدی استان برگزار شد.

جلسه بررسی و مشکلات شرکت های پخش و واحدهای تولیدی استان هرمزگان

۱۳۹۴/۰۳/۰۴ - ۱۱:۱۱:۳۹
کد خبر: ۲۸۷۷۱۵
جلسه بررسی و مشکلات شرکت های پخش و واحدهای تولیدی استان هرمزگان
جلسه بررسی مشکلات و حمایت از کالاهای تولیدی استان با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، شرکت های پخش و واحدهای تولیدی استان هرمزگان در سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،  محمد عباسی، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان، گفت: یکی از برنامه های امسال سازمان، ارتباط موثر و بیشتر با شرکت های پخش و شرکت های بخش خصوصی و بررسی و توانمندی ها و مشکلات این شرکت هاست.

محمد عباسی افزود: تعداد 70 شرکت پخش و نمایندگی های پخش در استان فعالیت می کنند و اظهار داشت سیاست دولت حمایت از بخش اقتصادی و تولیدی می باشد و برای اینکه ما بتوانیم در استان از این سیاست حمایت کنیم، نیاز به برگزاری جلسات منظم به صورت ماهانه و استفاده از ظرفیت های تولیدی و پخش استان می باشد.

در ادامه محمد حزنی رئیس انجمن شرکت های پخش گفت: در سالی که به نام همدلی و همزبانی نام گذاری شده یکی از آرمان ها و آرزوهای بخش خصوصی، جامعه اصناف و شرکتهای پخش بود و هست و یقیناً در یک فضای صادقانه برای همدلی و همگرایی می توان کارهای بزرگ انجام داد و اظهار داشت: 70 شرکت پخش در استان در شرایط سخت در حال فعالیت می باشند که در حال حاضر20 هزار مرکز توزیع در استان مشغول فعالیت هستند و حدود 50 تا 60 ناوگان حمل و نقل و قریب به 15 هزار نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند که نیاز است با ارتباط بهتر شرکت های پخش با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان جهت رفع مشکلات پیش رو بتوانیم با همفکری و تلاش یکدیگر موانع را برطرف نماییم.

در ادامه خلیل قاسمی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: همانطور که نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام همدلی و همزبانی، مبنای عملی می خواهد، افزود: ما به عنوان دستگاه متولی این بخش وظیفه داریم مسائل و مشکلات را دسته بندی و به دستگاههای مرتبط با شرکت های پخش که در استان و خارج از استان ارجاع دهیم .

قاسمی اظهار داشت: باید قانون و مقررات رعایت شود و با کمک و همفکری و همدلی توانسته ایم در بحث های سیاسی، اقتصادی و امنیتی سربلند شویم .

وی تصریح کرد: در بخش اقتصادی باید با برنامه ریزی بهتری عمل کنیم تا  قدرت و اقتدار ما در استان بیشتر شود. وی در ادامه افزود: ما نباید فضا را به سمت و سوی امنیتی و نظارتی پیش ببریم ولی باید به دنبال اصلاح باشیم و کالاهای تولید داخل را جایگزین  کالاهای خارجی در کشور کنیم .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: یکی از هدف گذاری ها  و برنامه ریزی های سازمان، حمایت از تولید و پخش کالاهای تولیدی استان است و امیدوارم با همکاری شرکت های تولیدی و پخش، سهم ما در اقتصاد و امنیت ملی شکوفا باشد.

قاسمی در پایان افزود: با کمک شما شرکتهای پخش می توانیم فرهنگ مصرف کالاهای داخلی را ترویج دهیم، سهم تولیدات استان و کشور را افزایش دهیم و گستره صنعت پخش در سایر اقلام کالایی را توسعه ببخشیم.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز