برگزاری همایش رویدادهای طرح استارتاپ ویکند در همدان

۱۳۹۴/۰۳/۰۴ - ۱۲:۱۰:۳۶
کد خبر: ۲۸۷۷۳۹
برگزاری همایش رویدادهای طرح استارتاپ ویکند در همدان
اسدالله ربانی‌مهر از برگزاری نخستین همایش کارآفرینی فضای مجازی در همدان خبر داد و گفت: در این همایش رویدادهای طرح استارتاپ ویکند به عنوان یک برنامه کارآفرینی در حوزه فضای مجازی جوانان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های هفته جوان در استان همدان برگزاری همایش کارآفرینی با موضوع فضای مجازی است که با همکاری موسسه نورالرضا از سمن‌های حوزه جوانان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فضای مجازی می‌تواند هم فرصت و هم تهدید باشد، گفت: باید با مدیریت و آگاهی به جوانان زمینه حضور جوانان در استفاده درست از فضای مجازی را فراهم کنیم تا کمتر در این زمینه دچار آسیب شوند.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در این همایش رویدادهای طرح استارتاپ ویکند به عنوان یک برنامه کارآفرینی در حوزه فضای مجازی جوانان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تعدادی از صاحبنظران و افراد فعال حوزه فضای مجازی نیز در آن حضور خواهند داشت، اضافه کرد: این طرح تحت عنوان «آغازی در پایان هفته» است که افراد مبتکر و فعال در بحث ایده‌ها در فضای مجازی طرح‌ها و ایده‌های خود را مطرح می‌کنند.

ربانی‌مهر با بیان اینکه داوری‌ها بر روی ایده‌ها انجام می‌شود، گفت: از این منظر با انتخاب بهترین طرح‌ها، از آنها به عنوان طرح برتر استفاده خواهد شد.

وی در پایان سخنانش اظهار کرد: این همایش پنجشنبه هفته جاری ساعت 17 در محل سالن جلسات مجموعه ورزشی قدس برگزار می‌شود و حضور برای عموم آزاد است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز