رئیس آموزش و پرورش عنوان کرد؛

راه اندازی کانون باشگاه نخبگان جوان در قائمشهر

۱۳۹۴/۰۳/۰۴ - ۲۲:۱۹:۵۲
کد خبر: ۲۸۷۸۷۳
راه اندازی کانون باشگاه نخبگان جوان در قائمشهر
رئیس آموزش و پرورش قائمشهر در یک کنفرانس خبری مسائل و مشکلات این اداره را تشریح کرد.

رئیس آموزش و پرورش قائمشهر گفت: راه اندازی کانون باشگاه نخبگان جوان در قائمشهر، با برگزاری آزمون نمونه دولتی همراه بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران، محمد رسولی بعدازظهر امروز در جلسه گزارش عملکرد یک ساله که در سالن کنفرانس آموزش و پرورش تشکیل شد، اظهار داشت: بزرگترین برنامه سال 94، راه اندازی کانون باشگاه نخبگان جوان در قائمشهر بود.

وی افزود: با برگزاری آزمون نمونه دولتی، قریب به سه هزار دانش آموز با یکدیگر به رقابت پرداختند که ظرفیت پذیرش آنها فقط 400 نفر است.

رئیس آموزش و پرورش قائمشهر به فرایند ارتقای مدیریت در مدارس اشاره کرد و گفت: تاکنون  طرح ارتقای مدیریت در 16 مدارس به اجرا در آمده که این روند تا 5 سال آتی ادامه خواهد داشت.

رسولی با اشاره به برنامه‌های نوی آموزش و پرورش قائمشهر؛ گفت: هر هفته یک روز با حضور تیمی از کار‌شناسان این اداره در یک مدرسه حضور به عمل رسانده و از نزدیک تمام لایه‌های مدرسه اعم از مدیریت، شورای دانش آموزی و.. را  مورد بررسی قرار می دهیم.

وی تصریح کرد: از 330 مدرسه دولتی و غیر دولتی در طول یک سال از 226 مدرسه بازدید به عمل آمد.

رسولی در ادامه به جلوگیری از مهاجرت دانش آموزان از روستاها به شهرها اشاره کرد و افزود: 80 مدارس روستایی به طور رایگان ویزیت پزشکی شده، همچنین در 60 مدارس از حاشیه شهرها توزیع بسته های بهداشتی صورت گرفت.

وی از برگزاری کلاس‌های کنکور با کمترین هزینه گفت و ادامه داد: بسیاری از آموزشگاه‌های خصوصی به این امر معترض شدند اما این  کار خوب و منطقی است و این روند ادامه خواهد یافت.

رئیس آموزش و پرورش قائمشهر در پایان به ارتباط تنگاتنگ با خیرین اشاره کرد و گفت: در حوزه خیرین مدرسه ساز خردادماه سال جاری، گردهمایی با حضور خیرین قائمشهری مقیم تهران در تهران برگزار خواهد شد. البته از 13 پروژه ای که از سال 88 تا 93 نیمه تمام مانده بود خوشبختانه با حضور خیرین 3 پروژه به سرانجام رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز