«لالایی برگهواره رزگار» به مرحله تدوین رسید

۱۳۹۴/۰۳/۰۵ - ۱۱:۲۵:۳۸
کد خبر: ۲۸۸۰۳۴
«لالایی برگهواره رزگار» به مرحله تدوین رسید
با پایان تصویربرداری فیلم کوتاه داستانی«لالایی بر گهواره زرنگار»، تدوین این فیلم آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مسئول انجمن سینمای جوان استان قزوین با اعلام این خبر اظهارداشت: تصویربرداری فیلم کوتاه داستانی «لالایی برگهواره رزگار» به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان استان قزوین و کارگردانی مصطفی فرهنگیان پس از ۱۰ روز تصویربرداری در روستای تاریخی بادمجین به پایان رسید.

محسن آقالر افزود: در راستای حمایت از فیلمسازان فیلم کوتاه، انجمن سینمای جوانان استان قزوین با مساعدت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان این فیلم تولید شده که داستان آن قصه ستاره دختری نوجوان است که به سن تکلیف رسیده و در این راه با مسائلی روبرو می شود که لازمه زندگی است.

وی تصریح کرد: نویستدگی و کارگردانی این فیلم را مصطفی فرهنگیان بر عهده دارد و محسن دهقان نژاد مسئول نور و تصویر فیلم است.

مسئول انجمن سینمای جوان استان قزوین در خصوص دیگر عوامل ساخت این فیلم یادآورشد: صدابرداری این فیلم را حسین آد شیرین، منشی صحنه و مدیر تولید توسط مهشید حیدری، مشاور فیلمنامه و برنامه ریز، رضا اوسطی، طراح صحنه و لباس: مصطفی فرهنگیان، نسیم رحمانی، مشاور کارگردان: داود گنج خانلو، مدیر تدارکات: ابوالفضل عبدالحسینی و دستیاران تولید: رامین الماسی و یوسف صفی خرم هستند.

این هنرمند بیان کرد: همچنین علیرضا حیدری، معصومه مرانلو، حسین آدشیرین، حسن حسینی قلعه، ترانه امینی، ابوالفضل عبدالحسینی بازیگران این فیلم کوتاه هستند و انجمن سینمای جوان تولید آن را بر عهده دارد.

آقالر در پایان گفت: در استان قزوین هنرمندان مستعد و توانمندی حضور دارند که با شناسایی و حمایت از آنها تلاش می کنیم تا زمینه شکوفایی استعداد هنری آنها فراهم شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز