با حضور روابط عمومی های ادارات و سازمان ها؛

نشست شورای روابط عمومی های منطقه آزاد ارس برگزار شد

۱۳۹۴/۰۳/۰۵ - ۲۰:۲۲:۵۴
کد خبر: ۲۸۸۲۰۲
نشست شورای روابط عمومی های منطقه آزاد ارس برگزار شد
دومین نشست شورای روابط عمومی های منطقه آزاد ارس با حضور روابط عمومی های اداره ها و سازمان های مسقر در این منطقه برگزار شد.

دومین نشست شورای روابط عمومی های منطقه آزاد ارس با حضور روابط عمومی های ادارات و سازمان های مستقر در این منطقه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان شرقی، رئیس شورای روابط عمومی های منطقه آزاد ارس در این نشست گفت: وظیفه ذاتی روابط عمومی ها ایجاد همدلی بین سازمان و مردم است.

مختار خوش پیمان با اشاره به اهمیت روابط عمومی ها در سازمان ها، بر ضرورت تبیین عملکرد سازمان ها و ادارات مستقر در منطقه تاکید کرد و گفت: روابط عمومی پل ارتباطی و زبان گویای یک سازمان است.

وی یکی از وظایف مهم روابط عمومی ها را ایجاد بستر مناسب برای بهره مندی اقشار و اصناف مختلف جامعه از ظرفیت ارتباطات رسانه ای اعلام کرد و افزود: منطقه آزاد ارس بعنوان صنعتی ترین، سرمایه پذیرترین و گردشگر پذیرترین منطقه آزاد ایران و یکی از قطب های صنعت و تولید شمال غرب کشور، نیازمند اتحاد روابط عمومی ها برای نمایش واقعی فعالیت های انجام شده است.

وی لازمه کار در منطقه آزاد ارس را دارا بودن روحیه جهادی عنوان کرد و افزود: وضعیت فعلی روابط عمومی های منطقه قابل قبول نبوده و نیازمند انسجام و تحول می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز