استاندار گیلان:

با هرگونه افزایش قیمت بی ضابطه در کالا و خدمات برخورد جدی شود

۱۳۹۴/۰۳/۰۷ - ۰۸:۳۴:۱۶
کد خبر: ۲۸۸۴۵۷
با هرگونه افزایش قیمت بی ضابطه در کالا و خدمات برخورد جدی شود
استاندار گیلان در جلسه تنظیم بازار گفت : با هرگونه افزایش قیمت بی ضابطه در کالا و خدمات برخورد جدی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ محمدعلینجفی بر جلوگیری از سوء استفاده عده ای از سودجویان پس از ترک نرخی شدن  قیمت بنزین گفت: با تأکیدات دولت به منظور جلوگیری از افزایش قیمت کالاها از دستگاه های مسئول می خواهم با هر گونه تخلف برخوردی صریح نمایند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر تاکسی ها دوگانه سوز هستند، گفت: تک نرخی شدن قیمت بنزین در افزایش کرایه خودروهای درون شهری و برون شهری تأثیری نخواهد داشت و در صورت مشاهده تخلفات باید برخورد جدی شود.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین نظارت بر تأمین ارزاق عمومی مردم در آستانه ماه مبارک رمضان را ضروری دانست و گفت: بحمدا... در انبارها و شرکت های توزیع کالا ذخیره سازی لازم انجام پذیرفته و هیچگونه مشکلی در تأمین نیازهای روزمره مردم و نیز در ماه مبارک رمضان نخواهد بود.

استاندار با اشاره به تشکیل 15500 پرونده رسیدگی به تخلفات از سوی تعزیزات استان در سال گذشته گفت: باید با نظارت و آموزش لازم اصناف به سمت رعایت مقررات هدایت شوند و  کسانی که نیاز به مجازات است رسیدگی شود.

وی افزود: امیدواریم باتلاش های موثری که از دستگاه های مسئول انجام می گیرد شهروندان گرانقدر با کمال آرامش ایام را سپری کنند.

در ادامه این جلسه هر یک از مدیران دستگاه های اجرائی گزارش اقدامات صورت گرفته در خصوص تأمین سوخت و ارزاق عمومی و نظارت های لازم ارائه کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز