تمام گزینه های هدایت فنی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز؛

نیمکت گسترش فولاد تبریز منتظر دائی، دنیزلی، خطیبی و یا کمالوند است

۱۳۹۴/۰۳/۰۸ - ۰۷:۴۱:۱۳
کد خبر: ۲۸۸۷۲۸
نیمکت گسترش فولاد تبریز منتظر دائی، دنیزلی، خطیبی و یا کمالوند است
نشست آتی اعضای هیئت مدیره، تکلیف کادر فنی گسترش فولاد را برای فصل آینده رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران مشخص و معلوم خواهد کرد.

تکلیف کادر فنی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز ظرف روزهای آینده معلوم خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان شرقی، با وجود گمانه زنی ها هنوز تکلیف هدایت فنی تیم فوتبال گسترش فولاد برای فصل آینده رقابت های لیگ برتر معلوم نشده است.

آبی پوشان تبریزی که فصل پر فراز و نشیی را پشت سر گذاشته اند، برای شناخت هدایتگر فنی به فرصت زمانی تا پایان هفته جاری نیاز دارند تا متعاقب نشست آتی اعضای هیئت مدیره باشگاه، به جمعبندی نهائی برسند.

گفته می شود گزینه های صاحب نام و دارای کارنامه برای سرمربیگری تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز مطرح هستند که در این میان از علی دائی، امیر قلعه نوئی و مجید جلالی به عنوان گزینه های غیربومی و از مصطفی دنیزلی و شنول گونش نیز به عنوان گزینه های خارجی نام برده می شود.

این گزارش حاکی است انتخاب گزینه مناسب از میان کاندیداهای احتمالی، با ملحوظ داشتن رویکردهای آتی مدیران باشگاه گسترش فولاد صورت خواهد گرفت لذا کمالوند همچنان به عنوان یکی از گزینه های جدی ادامه همکاری، مدنظر تصمیم گیران باشگاه است تا منوط به ارائه برنامه های منطبق با سیاست های اعضای هیئت مدیره باشگاه، به فعالیت خود در این باشگاه در کسوت سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان گسترش فولاد ادامه دهد.

در عین حال گفته می شود احتمال استفاده از نیروهای بومی دارای اولویت هدایت فنی نیز فراهم شده است لذا نگاه ها در مسیر این فرضیه، متوجه خطیبی است تا مجددا در جایگاه سرمربی، با آبی پوشان فوتبال تبریز در لیگ برتر، حضور داشته باشد.

با وجود شرایط فعلی حاکم بر این باشگاه، می توان نتیجه گرفت که نشست آتی اعضای هیئت مدیره، تکلیف کادر فنی گسترش فولاد را برای فصل آینده مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران مشخص و معلوم خواهد کرد.
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز