نشست فرهیختگان نیکوکار با معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور

۱۳۹۴/۰۳/۰۹ - ۰۷:۳۹:۴۸
کد خبر: ۲۸۸۷۵۴
نشست فرهیختگان نیکوکار با معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور
نشست صمیمی و تخصصی فرهیختگان نیکوکارن هرمزگانی با معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور با رویکرد افزایش اعتماد عمومی برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ این نشست صمیمی با حضور خیران حوزه مشارکت های مردمی، فرهنگی، قضایی، موسسات خیریه، رسانه، حامیان و کارشناسان در کمیته امداد هرمزگان برگزار شد.

در نشست تخصصی فرهیختگان نیکوکار، افراد حاضر در این جمع به بیان نقطه نظرات و نقاط ضعف و قوت امداد پرداختند و پیشنهاداتی برای ارتقای اعتماد عمومی ارائه دادند .

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور در این نشست  با اشاره به بالا بودن پتانسیل ها و ظرفیت های استانی بویژه استان هرمزگان ، بهره گیری از این ظرفیت ها را برای توسعه رفاه جامعه مددجویی ضروری دانست .

خاکساربا قدر دانی ازحمات پیشین در امداد ، تغییر و دگرگونی در امداد برای ارتقای اعتماد عمومی را لازم و ضروری عنوان کرد .

وی گفت : بهره گیری سازمان یافته  از ظرفیت های مردم نهاد (ان جی او ها ) ومراکز نیکوکاری زمینه ساز تقویت سرمایه های اجتماعی در خدمت رسانی به محرومان ونیازمندان است .

خاکسار در پایان این نشست با اشاره به اقدامات قابل تقدیر گذشته ،ایجاد نگرش و تفکر بسیجی و جهادی با همکاری فرهیختگان نیکوکار را زمینه ساز ارتقای خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز