نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

همدان یکی از مهمترین فرصت های گردشگری کشور به شمار می رود

۱۳۹۴/۰۳/۰۹ - ۱۲:۵۹:۳۷
کد خبر: ۲۸۸۹۱۹
همدان یکی از مهمترین فرصت های گردشگری کشور به شمار می رود
خجسته گفت: استان همدان یکی از مهمترین فرصت های گردشگری کشور به شمار می رود و با همکاری مدیران استانی و خبرنگاران باید ظرفیت های استان معرفی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس کمیسیون شوراها در مجلس با تاکید براهمیت گردشگری استان همدان گفت: باتوجه به این که تنها راه نجات استان توسعه گردشگری است باید توجه بیشتری به سرمایه گذاری در این حوزه و رضایت بخش خصوصی را در نظر داشت.

وی ادامه داد:  این نکته را نباید فراموش کرد که محور توسعه اصلی استان توسعه گردشگری پایدار است سرمایه گذاران در این بخش باید بتوانند با امنیت کامل در همدان فعالیت کنند من بارها تاکید کردم  مدیران گردشگری کشورو استان باید گزارش عملکرد خود را به مردم ارائه دهند.

خجسته در پایان گفت: گردشگری استان همدان به دلیل نبود زیر ساخت با چنگ و دندان مدیریت می شود متاسفانه تاکنون گردشگری همدان در حد طرح و برنامه جلو رفته است و حالا نوبت این است که به سمت عملیاتی کردن برنامه ها گام برداریم اقداماتی که صورت گرفته خوب بوده اما کافی نیست  استان همدان یکی از مهمترین فرصت های گردشگری کشور به شمار می رود واستان همدان یکی از مهمترین فرصت های گردشگری کشور به شمار می رود و با همکاری مدیران استانی و خبرنگاران باید ظرفیت های استان معرفی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز