جادری: مردمی ترین و مخلص ترین نیروهای انقلابی در وزارت اطلاعات حضور دارند

آرامش کشور مرهون رشادت سربازان گمنام امام زمان (عج) است

۱۳۹۴/۰۳/۱۰ - ۰۹:۱۳:۰۵
کد خبر: ۲۸۹۰۷۷
آرامش کشور مرهون رشادت سربازان گمنام امام زمان (عج) است
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: مردمی ترین و مخلص ترین نیروهای انقلابی در وزارت اطلاعات حضور دارند و امنیت و آرامش کشور مرهون رشادت ها و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جاسم جادری فرارسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت و بیان داشت: امنیت و آرامش کشور مرهون رشادت ها و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات است و در این عرصه شهدای بسیاری از وزارت اطلاعات جان خود برای بیمه کردن انقلاب و آرمان های بلند امام راحل و تامین امنیت ایران اسلامی در گمنامی فدا کردند تا ملت ایران در امنیت و آرامش زندگی کند.

وی افزود: وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران از دستگاه های مقتدر اطلاعاتی و امنیتی در جهان و منطقه محسوب می شود که با هوشیاری و آگاهی تمام اجازه نمی دهد تا دشمنان و بدخواهان در امنیت این کشور خدشه وارد کنند.

استاندار هرمزگان با تقدیر از نقش و جایگاه وزارت اطلاعات در تقویت نظام و پاسداری از ارزش های اسلامی و انقلابی، تصریح کرد: بیش از سه دهه مجاهدت خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات امنیت را برای مردم و اقتدار را برای ایران اسلامی به همراه آورده است که قطعا این مجاهدت بزرگ پاداش والایی از سوی خداوند متعال برای این سربازان گمنام به همراه خواهد داشت.

جادری همچنین از زحمات اداره کل اطلاعات استان هرمزگان قدردانی کرد و بیان داشت: نقش پیشگیرانه و هدایت کننده سربازان گمنام امام زمان (عج) که حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی به حق این لقب را بر آنان نهاد و همچنین هماهنگی و همدلی در شورای تامین استان هرمزگان و همکاری مردم فهیم هرمزگان موجب امنیت پایدار در این استان شده است.

وی خاطرنشان کرد: نقش وزارت اطلاعات و اداره کل اطلاعات هرمزگان در ایجاد وحدت و پیشگیری از افراط و تفریط های سیاسی، هرمزگان را به مکانی امن با کمترین مشکل امنیتی تبدیل کرده که بنده با تبریک این هفته به مقام عظمای ولایت و نیروهای خدوم وزارت اطلاعات برای آنها آرزوی موفقیت کرده و یقین دارم که مردمی ترین و مخلص ترین نیروهای انقلابی در این وزارتخانه مشغول خدمت هستند.

شایان ذکر است، از هشتم الی 13 خرداد ماه به مناسبت ایام ولادت حضرت امام زمان (عج) به عنوان هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز