مراکز پذیرایی جاده چالوس ساماندهی می شوند

۱۳۹۴/۰۳/۱۰ - ۱۵:۰۲:۵۰
کد خبر: ۲۸۹۲۶۳
مراکز پذیرایی جاده چالوس ساماندهی می شوند
وجود شاهراه های اصلی کشور در استان البرز این استان را تبدیل به استانی عبوری کرده که سبب شده تا از پتانسیل های خوب گردشگری آن نتوان بهره کافی را برد .

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز با بیان اینکه ظرفیت ها و پتانسیل های قابل توجه گردشگری در البرز است گفت: البرز را باید از استان عبوری تبدیل به استان گردشگری کرد.

  هیربد معصومی در نشست ستاد خدمات سفر استان البرز افزود: وجود شاهراه های اصلی کشور در استان البرز این استان را تبدیل به استانی عبوری کرده که سبب شده تا از پتانسیل های خوب گردشگری آن نتوان بهره کافی را برد .

وی با اعلام اینکه  اداره کل گردشگری و میراث فرهنگی نقش مهمی را می تواند دراین زمینه ایفا کند ادامه داد:  روزانه حداقل 200 خودرو از جاده مهم بین المللی چالوس کرج تردد می کند که خود ظرفیتی مهم در بحث گردشگری بشمارمی رود .

معاون استاندارالبرز کمبود امکانات رفاهی و خدماتی در جاده چالوس کرج را از دغدغه های استاندار عنون کرد و افزود: براساس گزارشها بسیاری از مراکز پذیرایی در این جاده مهم کشوری و بین المللی از امکانات لازم برخوردار نیستند .

معصومی گفت: به لحاظ مصوبه دهه 70 شورای عالی امنیت ملی کشور باید بسیاری از مراکز پذیرایی درجاده چالوس ساماندهی می شد که پیگیری این موضوع مهم در دستور کار استانداری البرز قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه طرحهای نظارتی ویژه ای برمراکز پذیرایی جاده چالوس با توجه به اهمیت سلامت مردم در دست اجرا قرار گرفته افزود: لازم است دستگاههای اجرایی با همکاری بیش از پیش زمینه توسعه هرچه بیشتر بسترهای گردشگری را دراین جاده مهم فراهم کنند.

پیش بینی و اتخاذ تدابیر مناسبت جهت هدایت ،خدمت رسانی و اسکان مسافران درمواقع بروز حوادث غیر مترقبه احتمالی ، هماهنگی برای رسیدگی به خواسته های زائران و مسافران استان البرز در ایام ارتحال حضرت امام ره و همکاری در انجام تبلیغات محیطی به منظور معرفی امکانات ، رویدادهای فرهنگی و معرفی برنامه های بزرگداشت مراسم ارتحال حضرت امام (ره) از دیگر محورهای موضوعی این نشست بود .

نظر شما