فرماندار سیریک:

۴۰ هزار متر مربع از محله های شهری سیریک آسفالت شد

۱۳۹۴/۰۳/۱۱ - ۰۷:۴۷:۵۴
کد خبر: ۲۸۹۳۱۸
۴۰ هزار متر مربع از محله های شهری سیریک آسفالت شد
فرماندار شهرستان سیریک گفت: 40 هزار متر مربع از کوچه و معابر محله های شهر بندر سیریک با اعتبار یک میلیارد و ششصد میلیون تومان در حال آسفالت شدن است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سعیدالله مبارکی در حاشیه بازدید و سرکشی از اسفالت کوچه و معابر محله های شهر بندر سیریک افزود: شهر بندر سیریک دارای 10 محله چالاکو ، تومان زه ، گزی ، محمودی ، بیلائی ، تومان حاتم ، دل کپ ، کنکی ، بالاشهر و نوشهر  است که  تا یک ماه آینده  عملیات آسفالت کوچه و معابر 40 هزار متر مربع محله های باقی مانده شروع می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جلسه هماهنگی با مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر داشتیم یکی از مصوبات مقرر شد تا قبل از ماه مبارک رمضان بخش عمده ای از کوچه ها و معابر شهری را آسفالت تا در آینده ای نزدیک جشن نهضت آسفالت در شهر بندر سیریک برگزار و تمرکز شهرداری و مجموعه مدیریتی شهری به سمت و سوی  زیبا سازی و فضاسازی محیط شهری پرداخته شود.

مبارکی اضافه کرد: برای اجرای مرحله دوم آسفالت کوچه و معابر  شهر بندر سیریک نیز پیش بینی می شود بیش از مبلغ یک میلیارد و ششصد میلیون تومان دیگر نیاز باشد تا انشا الله کوچه و معابر تمامی محله ها شهر بندر سیریک با همدلی و همزبانی مجموعه شهرداری و اعضای محترم شورای اسلامی شهر به پایان برسد.

فرماندار سیریک تصریح نمود: هم زمان با آسفالت کوچه و معابر محله های شهری کار اصلاح و تعویض بلوارهای فرسود و جدید سطح شهر به اولویت خرابی ها و نقاط مهم و نا زیبا اصلاح و جدول گذاری خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز