به همت اداره کل شیلات هرمزگان صورت گرفت:

هفت هزار و ۳۰۰نفر روز آموزش صیادی در سال ۹۳

۱۳۹۴/۰۳/۱۱ - ۰۷:۵۷:۱۳
کد خبر: ۲۸۹۳۲۲
هفت هزار و ۳۰۰نفر روز آموزش صیادی در سال ۹۳
رئیس اداره امور صیادان شیلات هرمزگان از برگزاری هفت هزار و 300نفر روز آموزش صیادی در سال 93 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، کوروش خلیلی اظهار داشت اداره کل شیلات هرمزگان در سال 93 موفق به انجام رساندن بیش از 45 دوره آموزشی و ترویجی در مراکز امور صیادی و بنادر صیادی استان هرمزگان شد.

وی افزود با تلاش های و پیگیری های انجام شده از سوی مدیر کل شیلات هرمزگان  این میزان دوره آموزشی از رشد 15 درصدی در سال 93 نسبت به سال 92 برخوردار بوده است .

خلیلی ابراز داشت بیشترین دوره های آموزشی اجرا شده در بین دوره های اجرایی سال 93  برای پرسنل شناورهای صیادی دورهای آموزشی اخذ گواهی شایستگی دریانوردی در سمت های مختلف و همچنین دوره های آموزش های رعایت حریم مرزی و دریایی در کلیه بنادر صیادی استان بوده است.

رئیس اداره امور صیادان شیلات هرمزگان همچنین از برگزاری 28 دوره آموزش دریانوردی صیادی  خبر داد و افزود با برگزاری این دوره های آموزشی  630 نفر موفق به دریافت کارت دریانوردی شدند .

وی خاطر نشان شد 432 نفر نیز با شرکت در دوره های یک روزه بازآموزی موفق به  تمدید و دریافت کارت های جدید دریانوردی شدند.

خلیلی افزود: پیش بینی می گردد با توجه به مشارکت مطلوب تعاونی های صیادی در برگزاری دوره های آموزشی در سال 94 شاهد برگزاری بیش از 70 دوره آموزشی و پوشش بیش از  ده هزار  نفر روز آموزش باشیم که در صورت تحقق رشد بیست درصدی را نسبت به سال 93 شاهد خواهیم بود.

نظر شما