مدیرکل تأمین اجتماعی استان هرمزگان اعلام کرد:

پرداخت ۱۰۰ میلیارد ریال بیمه بیکاری به بیمه شدگان در هرمزگان

۱۳۹۴/۰۳/۱۱ - ۰۸:۴۷:۲۷
کد خبر: ۲۸۹۳۴۵
پرداخت ۱۰۰ میلیارد ریال بیمه بیکاری به بیمه شدگان در هرمزگان
مدیرکل تأمین اجتماعی هرمزگان از پرداخت حدود 100 میلیارد ریال بیمه بیکاری به متقاضیان در این استان طی سال گذشته خبر داد و گفت: رقم کل پرداختی به متقاضیان بهره مندی از این تسهیلات در مقایسه با سال قبل از آن 12 درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سید فاضل حیدری بلوکی ضمن ارایه گزارشی از پرداخت کمک های کوتاه مدت و بلند مدت به بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در استان هرمزگان طی سال 93 اظهار کرد: بخش کمک های کوتاه مدت شامل چهار سرفصل بیماری ناشی از کار، بیماری غیرناشی از کار، کمک هزینه بارداری و کمک هزینه ازدواج  و کمک های بلند مدت نیز شامل هزینه های پرداخت شده حقوق بازنشستگان و همچنین ازکارفتادگان و بازماندگان می باشد.

وی ادامه داد: طی سال گذشته 3.3 هزار میلیارد ریال در زمینه بیماری های ناشی از کار و حدود 48هزار میلیارد ریال در زمینه بیماری های ناشی از کار به بیمه شدگان پرداخت شد که به ترتیب 3 درصد و 24 درصد رشد داشته است.

به گفته حیدری بلوکی، پرداخت مبلغی بالغ بر 45 هزار میلیارد ریال نیز کمک هزینه بارداری و بیش از 18 هزار میلیارد ریال نیز کمک هزینه ازدواج به متقاضیان به ثبت رسید که در سرفصل اول 31 درصد و در سرفصل دوم نیز 39 درصد افزایش پرداخت ها را شاهد بودیم.

مدیرکل تأمین اجتماعی هرمزگان گفت: طی یکسال گذشته حدود 1.8 هزار میلیارد ریال به بازنشستگان با رشد 40 درصدی و  797 هزار میلیارد ریال بابت کمک به، ازکارفتادگان و بازماندگان با افزایش 34 درصدی پرداخت شد. 

حیدری بلوکی در بخش پایانی اظهارات خود رقم پرداختی سال 93 تامین اجتماعی در هرمزگان در بخش بیمه بیکاری را 100 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این رقم در مقایسه با یکسال پیش از آن رشد 12درصدی داشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز