به مناسبات روز بدون دخانیات :

همایش ورزش صبحگاهی در پارک شهدای گمنام اراک برگزار شد

۱۳۹۴/۰۳/۱۱ - ۰۸:۵۲:۴۷
کد خبر: ۲۸۹۳۴۸
همایش ورزش صبحگاهی در پارک شهدای گمنام اراک برگزار شد
بمناسبت روز دخانیات و همزمان با هفته جوان امروز 10 خرداد ماه همایش ورزش صبحگاهی با همکاری هیئت ورزش های همگانی و اداره کل ورزش و جوانان استان در پارک شهدای گمنام شهرستان اراک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اراک به مناسبت روز بدون  دخانیات و همزمان با هفته جوان امروز 10 خرداد ماه همایش ورزش صبحگاهی با همکاری هیئت ورزش های همگانی و اداره کل ورزش و جوانان استان در پارک شهدای گمنام شهرستان اراک برگزار شد.

در این همایش که با حضور ملکی، مدیرکل ورزش و جوانان استان، نان بده رئیس هیات همگانی وکارشناسان ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد شهروندان ضمن استقبال پرشور به انجام حرکات ورزش صبحگاهی و پیاده روی پرداختند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی پس از انجام ورزش صبحگاهی در جمع شهروندان اراکی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته جوان اظهار داشت با وجود مشغله های کاری وشغلی امروزه ، پیدا کردن زمان مناسب برای ورزش کردن، کار بسیار دشواری است اما انجام ورزش صبحگاهی بمدت روزانه نیم ساعت راهی مناسب برای کسب فواید بسیار همراه داشتن سلامت عمومی بدن است.
وی ادامه داد تحقیقات نشان می‌دهد زنان و مردانی که صبح زود بیدار شده و ورزش می‌کنند سرحال‌تر و با انرژی بیشتر نسبت به افرادی که ورزش نمی کنند به کارهای روزمره‌ رسیدگی می کنند.
وی همچنین خاطرنشان کرد والدین و خانواده ها با حضور در اماکن و فعالیت های ورزشی مى‌توانند فرزندان را از سنین پایه نسبت به انجام فعالیت های ورزشی ترغیب و تشویق کنند و ضمن اگاهی بخشی از مضرات ناهنجاری های اجتماعی مانند استفاده از سیگار و قلیان اشنا نمایند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز