به دنبال شایعه جدایی پرهام

باشگاه نساجی مازندران مشتری پیدا کرد

۱۳۹۴/۰۳/۱۱ - ۱۴:۵۸:۵۵
کد خبر: ۲۸۹۵۱۷
باشگاه نساجی مازندران مشتری پیدا کرد
به دنبال شایعه جدایی مهدی پرهام از باشگاه نساجی مازندران، یک سرمایه گذار قائمشهری درخواست اجاره این باشگاه را به اداره کل ورزش و جوانان مازندران ارائه کرد.

تیم نساجی مازندران برای فصل جدید رقابت های لیگ آزادگان یک مشتری جدید پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران، یک سرمایه گذار قائمشهری قصد دارد برای فصل جدید رقابت های لیگ آزادگان مالکیت باشگاه نساجی مازندران را برعهده بگیرد.

با توجه به اینکه این امکان وجود دارد مهدی پرهام، مالک فعلی باشگاه نساجی مازندران، از این تیم جدا شده و آن را به اداره کل ورزش و جوانان مازندران واگذار کند، شنیده ها حاکی است صبح امروز نماینده این سرمایه گذاری قائمشهری با حضور در اداره کل ورزش و جوانان مازندران، با مدیرکل این اداره، حبیب حسین زادگان، دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه اعلام شد این سرمایه گذار قائمشهری بدون شرط و شروط خاص و البته پس از تسویه بدهی های تیم حاضر است برای سه تا پنح سال نساجی مازندران را به صورت استیجاری در اختیار بگیرد و این باشگاه پرطرفدار را اداره کند.

در همین رابطه روز گذشته مدیریت باشگاه نساجی مازندران با ارسال نامه ای خطاب به استاندار مازندران به طور تلویحی اعلام کرد در صورتی که تا پایان هفته زمین ماهفروجک در اختیار مهدی پرهام قرار نگیرد، این سرمایه گذار قمی از این باشگاه جدا می شود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز