معاون استاندار البرز:

افزایش قیمت در ماه رمضان برای مردم قابل قبول نیست

۱۳۹۴/۰۳/۱۳ - ۲۱:۲۷:۵۷
کد خبر: ۲۸۹۸۷۰
افزایش قیمت در ماه رمضان برای مردم قابل قبول نیست
در این نشست ایجاد یک نمایشگاه برای توزیع اقلام ضروری ماه مبارک رمضان، و توزیع اقلام در طرح ضیافت با بررسی سنوات گذشته، مصوب شد.

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منطقه ای استانداری البرزگفت: افزایش قیمت در ماه رمضان برای مردم قابل قبول نیست، بنابراین سیاست گذاری کلان استان بر این است، که افزایش قیمتی وجود نداشته باشد و با متخلفان کالا برخورد شدید می شود.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، عباداله کامکار با بیان این مطلب در جلسه ستاد تنظیم بازار با محوریت طرح ضیافت، ویژه ماه مبارک رمضان، گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی و ستاد تنظیم بازار استان، باید مد نظر داشته باشند، تمامی دستگاه های اجرایی باید برای مدیریت امور مربوط بسیج شوند، تا موجبات نارضایتی مردم فراهم نشود.

وی افزود: باید تمام تدابیر برای رفاه مردم به خصوص در ایام ماه مبارک رمضان، اندیشیده شود.

این مسئول تاکید کرد: مسئولیت هر دستگاهی باید به وضوح مشخص شود و با تقسیم بندی موضوعات به نحو مطلوب به امورات مربوط به طرح ضیافت برای استقبال از ماه مبارک رمضان، رسیدگی شود.

کامکار خاطر نشان کرد: در تعیین مقدار اقلام موجود برای طرح ضیافت، امسال باید بحث ساکنان جدید مسکن های مهر نیز مد نظر قرار گیرد، چون نسبت به سال گذشته شاهد افزایش جمعیت بودیم.

وی با اشاره به اهمیت بحث پارکینگ در ایجاد نمایشگاه افزود: شایسته است امسال یک نمایشگاه با بهترین شرایط و نظارت ایجاد شود، همچنین بحث ترافیک حاصل از این موضوع باید مد نظر قرار گیرد و فضای مناسبی برای پارکینگ وجود داشته باشد.  

در این نشست ایجاد یک نمایشگاه برای توزیع اقلام ضروری ماه مبارک رمضان، و توزیع اقلام در طرح ضیافت، در فروشگاه های زنجیره ای رفاه، اسکاد، تعاونی فرهنگیان، اتحادیه سوپر مارکت داران و اتحادیه تعاونی روستایی، تصویب شده و مقدار اقلام برای توزیع، 250 تن گوشت قرمز، 1000 تن گوشت مرغ، 1000 تن برنج، 1000 تن شکر و 200 تن خرما، با بررسی سنوات گذشته، مصوب شد.

نظر شما