مدیر کل آموزش و پرورش لرستان:

اندیشه پویای امام خمینی (ره) خط مشی و راهبرد متولیان تعلیم و تربیت است

۱۳۹۴/۰۳/۱۴ - ۱۳:۵۶:۰۹
کد خبر: ۲۸۹۹۴۷
اندیشه پویای امام خمینی (ره) خط مشی و راهبرد متولیان تعلیم و تربیت است
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان دربیست و ششمین سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب ، اندیشه های پویای امام خمینی (ره) را خط مشی و راهبرد متولیان تعلیم و تربیت عنوان کرد .

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در آستانه بیست و ششمین سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب، اندیشه های پویای امام خمینی (ره) را خط مشی و راهبرد متولیان تعلیم و تربیت عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، گودرز کریمی فر افزود : خداباوری و خودباوری در اندیشه امام (ره) محور اصلی تعلیم و تربیت قرار داشت.

وی خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) همواره از آموزش و پرورش اسلامی و تعلیم و تربیت بر مبنای اسلام سخن به میان می آورد و می فرمود: انسان موجودی است که با تعلیم و تربیت رشد می کند و ارزش پیدا می کند .

وی تاکید کرد : آموزش و پرورش با تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وظیفه خود می داند تا در دستیابی به اهداف کلان تعلیم و تربیت و تحقق منشور سند تحول بنیادین از اندیشه های ناب امام خمینی (ره) که منطبق بر اصول اسلام و سیره نبوی و علوی است ، مدد بگیرد . کریمی فردر ادامه با گرامیداشت سی و ششمین سالگرد رحلت امام راحل (ره) تاکید کرد : انقلاب شکوهمند اسلامی با نام و یاد امام به دنیا معرفی شد و آموزش و پرورش هم وظیفه خود می داند تا یاد ،نام و اندیشه های مترقی آن  امام را به دانش آموزان انتقال دهد .وی هم چنین  با اشاره به نامگذاری سال جدید تحت عنوان ((سال دولت و ملت ،همدلی و هم زبانی )) افزود : آموزش و پرورش به عنوان مهمترین دستگاه آموزشی و فرهنگی تلاش می کند تا گفتمان همدلی و هم زبانی در جامعه ترویج و نهادینه شود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز