مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان:

تفاهم‌نامه همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی با اداره کل کار لرستان منعقد شد

۱۳۹۴/۰۳/۱۵ - ۱۲:۴۳:۲۲
کد خبر: ۲۹۰۰۳۶
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان با اداره کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی این استان تفاهم‌نامه همکاری انعقاد کرد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان با اداره کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی این استان تفاهم‌نامه همکاری انعقاد کرد.

به گزارش خبرگزری برنا از لرستان، فرزاد محمدی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خبر داد و گفت: پیرو اجرائی نمودن مفاد تفاهم‌نامه بین وزارت کار و رفاه اجتماعی و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران‌، جلسه‌ای با حضور مدیر کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی استان و شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان و مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون لرستان برگزار شد‌.

وی افزود: این تفاهم‌نامه بر اساس راهبردها و سیاست‌های اجرایی سازمان متبوع و به منظور گسترش همکاری‌ها‌، تقویت مشارکت و استفاده بهینه از توانایی‌های علمی و فنی موجود و با هدف تقویت و توسعه تعاونی‌های صنعتی و نیز ایجاد تعامل نزدیک با تشکل‌ها و بهره‌برداری از امکانات‌، پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود دو دستگاه با بخش صنعت و اشتغال در استان در 6 بند انعقاد شد.

محمدی با بیان این که طرفین تلاش خود را برای استفاده از توان علمی، فنی و اجرایی دستگاه متبوع در جهت موضوع تفاهم‌نامه معطوف می‌کنند، گفت: بندهای مصوب شده در در این تفاهم‌نامه شامل حمایت از تشکیل تعاونی‌های ذیل خوشه‌های سنگ و گلیم استان‌، استفاده از ظرفیت‌های بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری بخش تعاون برای تامین ضمانت نامه بانکی و منابع مالی تعاونی‌ها‌، حمایت از تعاونی‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی استان‌، اولویت قرار دادن پرداخت تسهیلات به تعاونی‌های مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی‌، حمایت از ایجاد و تقویت تشکل‌ها و اتحادیه‌های تعاونی و شرکت‌های تعاونی تامین نیاز تولیدکنندگان‌، کمک به اجرای طرح‌های ارتقاء بهره‌وری و کیفیت و پیاده‌سازی سیستم‌های نوین مدیریتی در شرکت‌های تعاونی مستقر در شهرک‌های صنعتی‌ بود.

وی در پایان گفت‌: به منظور عملیاتی کردن مفاد تفاهم‌نامه مقرر شد گار گروهی متشکل از کارشناسان و نمایندگان شرکت شهرک‌های صنعتی‌، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی‌، بانک توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی و امید تشکیل شود‌.

خبر: نسرین سپهوند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز