اعزام ۱۵۰۰ نفر توسط سه رام قطار به مرقد امام (ره)

۱۳۹۴/۰۳/۱۶ - ۱۳:۱۷:۱۳
کد خبر: ۲۹۰۲۵۰
اعزام ۱۵۰۰ نفر توسط سه رام قطار به مرقد امام (ره)
مدیرکل راه آهن هرمزگان از اعزام 1500 زائر هرمزگانی به مرقد مطهر امام (ره ) همزمان با سالروز رحلت جانسوز رهبر کبیر انقلاب ، توسط سه رام قطار رفت و برگشت خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، پورفخری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کشف یک شی تاریخی و عتیقه در راه آهن استان  افزود: با هوشیاری و دقت ماموران راه آهن  استان یک شی تاریخی از جنس سفال و به شکل  تندیس یک بانو، متعلق به دوره اشکانیان با 2500 سال قدمت که به طرز ماهرانه ای داخل کفش جاسازی شده بود کشف و تحویل میراث فرهنگی شد.

وی در ادامه از توسعه و زیبا سازی سالن مسافری بندرعباس با اعتبار 30 میلیارد ریال خبر داد و اظهار داشت : با طراحی جدید سالن های ورود و خروج مسافر کاملا مجزا و تفکیک می شوند همچنین با استفاده از سیستم پله برقی  مسافران به راحتی تردد می نمایند.

پورفخری افزود : محوطه سازی ، میدان سازی و توسعه فضای سبز نیز  در طراحی جدید در نظر گرفته شده است .

وی همچنین به تعمیر ، بازسازی و زیبا سازی ایستگاههای طول مسیر نیز اشاره کرد و گفت : نماز خانه ها و سرویس های بهداشتی  برخی ایستگاهها بهسازی و افزایش خواهد یافت .

مدیر کل راه آهن هرمزگان همچنین از افزایش حمل و نقل بار  توسط راه آهن  استان خبر داد و افزود : راه آهن استان آمادگی دارد جهت حمل و نقل تولیدات و مواد اولیه کارخانه جات و سایت های صنعتی  اقدام به احداث خط فرعی نماید تا این کارخانجات مستقیما و بدون واسطه اقدام به تخلیه و بارگیری تولیدات و مواد اولیه خود نمایند .

پور فخری همچنین با اشاره به مزایای سرمایه گذاری در بخش خرید واگن گفت : تسهیلات 100 تا 120 میلیون ریالی برای سرمایه گذاران این بخش در نظر گرفته شده است که 20 تا 30 درصد بهای واگن می باشد که بهترین موقعیت برای سرمایه گذاری است. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز