توقف وانت پیکان با ۴۰ میلیون ریال خلافی در همدان

۱۳۹۴/۰۳/۱۷ - ۱۱:۰۹:۲۵
کد خبر: ۲۹۰۴۲۹
توقف وانت پیکان با ۴۰ میلیون ریال خلافی در همدان
سرهنگ حسین طلایی گفت: یک دستگاه خودروی وانت پیکان با 40 میلیون ریال خلافی در شهر همدان توقیف و راهی پارکینک شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با اعلام این مطلب افزود: با اجرای طرح طرح ویژه برخورد با خودروهای متخلف ماموران پلیس راهور شهرستان همدان یک دستگاه خودرو وانت پیکان که در ایستگاه اتوبوس پارک کرده بود را اعمال قانون کردند.

وی اضافه کرد: پس از بررسی مدارک و شناسنامه هویتی خودرو مشخص شد این وسیله نقلیه بیش از 40 میلیون ریال جریمه معوق دارد که طبق قانون به علت مراجعه نکردن برای پرداخت دیون دولتی راهی پارکینگ شد.

وی اضافه کرد: همچنین ماموران راهور هنگام برخورد با خودروهای حادثه ساز یک دستگاه خودروی شخصی را که اقدام به تردد در هسته مرکزی شهر می کرد را متوقف کردند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان افزود: در بررسی از وضعیت این خودرو نیز مشخص شد 15 میلیون ریال جریمه معوق دارد به این منظور توسط ماموران توقیف و راهی پارکینگ شد.

سرهنگ طلایی یادآوری کرد: طبق ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی خودروهای دارای خلافی بالای 10 میلیون ریال باید برای تردد جریمه خود را پرداخت کنند.

وی اضافه کرد: ماموران راهور پیش از توقیف وسیله نقلیه موضوع را از طریق تماس تلفنی، پیامک یا ارسال نامه به مالک خودرو اعلام می کنند و دارنده خودرو نیز باید ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ نسبت به پرداخت جریمه معوق اقدام کند.

یک هزار و 538 خودرو دارای خلافی بیش از 10 میلیون ریال سال گذشته و 167 خودرو در دو ماه نخست امسال در استان همدان توقیف و راهی پارکینگ شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز