شهرداری همدان برای پرداخت حقوق کارکنان خود با مشکل مواجه شده است

۱۳۹۴/۰۳/۱۷ - ۱۱:۴۰:۵۶
کد خبر: ۲۹۰۴۴۵
شهرداری همدان برای پرداخت حقوق کارکنان خود با مشکل مواجه شده است
ابراهیم مولوی با اشاره به اینکه شهرداری همدان در تامین حقوق کارکنان و پرسنل خود با مشکل مواجه شده است گفت: شهرداری همدان با مازاد نیرو مواجه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان،  عضو شورای شهر همدان در صحن علنی شورای شهر همدان، با اشاره به اینکه شهرداری همدان در تامین حقوق کارکنان و پرسنل خود با مشکل مواجه شده است، اظهار داشت: در سال‌های گذشته بخش قابل توجهی از درآمدهای شهرداری همدان از محل صدور پروانه ساختمانی تامین می‌شد و شهرداری نیز به این درآمدها به نوعی عادت کرده بود.

وی با اشاره به اینکه شورای دوره چهارم بر کسب درآمدهای کوششی و پایدار تاکید بسیاری داشته است، افزود: از این رو به شهرداری همدان تاکید شد تا در زمینه کسب درآمدهای پایدار تلاش لازم را داشته باشد.

مولوی با بیان اینکه امسال با رکود ساخت و ساز و کاهش درآمدهای حاصل از صدور پروانه ساختمانی مواجه هستیم، تصریح کرد: همین امر سبب شده تا شهرداری همدان با مشکل تامین درآمد مواجه شود.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری همدان باید این خلا درآمدی را از طریق جذب سرمایه‎گذاری جبران کند، بیان کرد: اما به این نکته باید توجه شود که تحقق سرمایه‎‌گذاری نیازمند زمان بوده و در مدت کوتاه نمی‎توان به آن دست یافت.

عضو شورای شهر همدان عنوان کرد: در زمانی که شهرداری همدان با مشکل تامین حقوق کارکنان و پرسنل و مازاد نیروی انسانی مواجه بوده درست نیست نیروی جدیدی به این مجموعه اضافه شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز