بهره برداری از طولانی ترین سورتمه کشور در حیران آستارا

۱۳۹۴/۰۳/۱۷ - ۱۳:۰۲:۲۶
کد خبر: ۲۹۰۵۰۳
بهره برداری از طولانی ترین سورتمه کشور در حیران آستارا
طولانی ترین سورتمه ریلی کشور با حضور استاندار گیلان و جمعی از مدیران کل و مسوولان محلی در دهکده گردشگری حیران آستار به بهره برداری رسید .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ این سورتمه به طول هزار و500متر توسط بخش خصوصی در چشم انداز طبیعت بکر و زیبای کوهستان جنگلی  وتله کابین منطقه نمونه گردشگری حیران احداث شده است.

برای اجرای طرح سورتمه ریلی حیران 80میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده است.

استاندار گیلان در آیین افتتاح این طرح گفت: سرمایه گذاری در صنعت گردشگری بسیار زودبازده است و استان گیلان به علت گردشگرپذیر بودن شرایط بهتری برای بازگشت سرمایه طرح های گردشگری دارد.

دکتر محمدعلی نجفی خواستار فعال شدن بخش خصوصی برای استفاده از همه مواهب و ظرفیت های گردشگری در گیلان شد و افزود: شهرستان مرزی آستارا با موقعیت منحصر به فرد جنگل ، دریا و کوهستان ظرفیت بالایی در صنعت گردشگری دارد.

وی با بیان اینکه امروز سرمایه‌گذاری در شهرستان مرزی آستارا قابل توجه است، افزود: سرمایه‌گذاری بخش‌ خصوصی در زمینه احداث هتل، تله‌کابین و سورتمه آستارا بی‌نظیر است.

استاندار گیلان حمایت از بخش‌ خصوصی را وظیفه مهم بخش دولتی دانست و تصریح کرد: سفر امروز ما به آستارا با هدف برطرف شدن موانع و مشکلات بخش‌ خصوصی در داخل استان بوده است.

وی با اشاره به اینکه حجم سرمایه‌گذاری در آستارا باید از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شود، خاطرنشان کرد: امروز جلساتی در زمینه بندر چند منظوره، منطقه ویژه و امکانات پایانه‌ای آستارا بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز