انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرج الکترونیکی برگزار می شود

۱۳۹۴/۰۳/۱۷ - ۱۳:۰۳:۱۸
کد خبر: ۲۹۰۵۰۴
انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرج الکترونیکی برگزار می شود
برگزاری انتخابات الکترونیکی 25 فرآیند دارد که 24 فرآیند آن محقق شده و فرآیند آخر تهیه صندوق‌های الکترونیکی به جای صندوق‌های فعلی سنتی است که از سوی وزارت کشور در حال پی گیری است.

 

 فرماندار ویژه کرج اعلام کرد: دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان کرج بصورت الکترونیکی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، ایرانی با بیان این مطلب گفت: مطابق اعلام ستاد انتخابات کشور، مقرر شده است تا در 9 شهر کشور، علاوه بر استفاده از صندوق های سنتی رای ، از صندوق های الکترونیکی نیز استفاده گردد که این شهرها عبارتند از: تهران، کرج ،قم، کرمانشاه، شیراز، مشهد، اصفهان، اهواز و تبریز.

وی افزود: برگزاری انتخابات الکترونیکی 25 فرآیند دارد که 24 فرآیند آن محقق شده و فرآیند آخر تهیه صندوق‌های الکترونیکی به جای صندوق‌های فعلی سنتی است که از سوی وزارت کشور در حال  پی گیری است.

معاون استاندار البرز در ادامه به برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و امانت دارانه تاکید کرده و تصریح کرد: دولت مجری برگزاری انتخابات است و برگزار کنندگان انتخابات، امانت دار رای ملت هستند و وظیفه آنها برگزاری انتخاباتی پرشور و پاسداری از رای ملت است.

وی افزود: منافع مردم و نظام، در این است که انتخاباتی سالم برگزار شود و مجلسی با رای بالای ملت شکل گیرد که خواسته خود مردم است.

فرماندار ویژه کرج  در ادامه با اشاره به تاکید رییس جمهور در خصوص ضرورت شفافیت صندوق های رای گفت: بنا بر تاکید دکتر روحانی در ستاد انتخابات کشور مقرر شده است تا در انتخابات از صندوق های رای  شفافی که داخل آنها قابل رویت باشد به جای صندوق های قبلی استفاده گردد.

ایرانی، استفاده از نیروهای با تجربه، کارآمد، با انگیزه، متعهد و قانون مدار را از معیارهای فرمانداری ویژه کرج برای انتخاب کادر اجرایی انتخابات دانسته و تصریح کرد: فرمانداری کرج  به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید در سطح شهرستان کرج، در اجرای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری، با امانت داری و رعایت بی طرفی انتخابات هفتم اسفند ماه را برگزار خواهد نمود و برای اجرای بهینه انتخابات، از نیروهای کارآمد، باتجربه و قانونمندی که به رعایت حق الناس پایبند بوده و با بی طرفی کامل تنها برای تحقق خواسته واقعی مردم تلاش می کنند، استفاده خواهد کرد.

وی خاطرنشان ساخت: برای احترام به شهروندان و جلوگیری از هرگونه شبهه و نگرانی، از افرادی که در انتخابات قبلی در مظان لغزش قرار داشته اند و ممکن است دچار لغزش و در نهایت بی اعتمادی مردم گردند استفاده نخواهیم کرد.

فرماندار ویژه کرج، خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه زمان ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، از تاریخ ۲۸ آذر تا ۴ دی ماه سال جاری به مدت هفت روز در ستاد انتخابات کشور و فرمانداری‌های مرکز حوزه‌های انتخابیه مجلس انجام خواهد شد ، مدیران مشمول بند “الف” ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی که قصد دارند درانتخابات مجلس شورای اسلامی نامزد شوند، می بایست مطابق قانون تا تاریخ 28 خرداد ماه استعفای خود را به صورت مکتوب به مرکز حوزه انتخابیه (فرمانداری شهرستان) ارائه نمایند.

ایرانی تاکید کرد: مطابق قانون انتخابات به درخواست های کاندیداهایی که پس از موعد مقرر  اقدام به استعفا نمایند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

معاون استاندار البرز با اشاره به ضرورت آسیب شناسی برگزاری انتخابات در ادوار گذشته و استفاده از تجربیات قبل گفت: باید از نارسایی ها، ضعف ها و برخی سوء مدیریت ها عبرت بگیریم و برای انتخابات آتی، نقاط ضعف را برطرف نماییم. چراکه انتظار مردم از ما این است که اکنون بهتر از قبل عمل نماییم.

ایرانی، در پایان ابراز امیدواری کرد با برگزاری انتخاباتی سالم و صادقانه و حضور حداکثری مردم، کام ملت شریف ایران شیرین شده و یک بار دیگر دشمنان نظام جمهوری اسلامی در  اهداف شوم خود که تضعیف و کاهش اقتدار این نظام مردمسالار در جهان است، ناکام بمانند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز