همایش مدیریت مصرف برق ویژه مشترکین کشاورزی استان قزوین برگزارشد

۱۳۹۴/۰۳/۱۷ - ۱۳:۴۵:۰۵
کد خبر: ۲۹۰۵۲۲
همایش مدیریت مصرف برق ویژه مشترکین کشاورزی استان قزوین برگزارشد
در ساعات اوج بار اگر مشترکین کشاورزی تا میزان 150کیلو وات ساعت در ماه برق مصرف کنند، کل هزینه یکماه آنان شامل بخشودگی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ همایش مدیریت مصرف برق ویژه مشترکین کشاورزی استان قزوین که با همکاری شرکت توانیر و با حضور معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین و جمع زیادی از کشاورزان استان در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد. در این همایش  احمدی زاده کارشناس ارشد شرکت توانیر در سخنانی گفت: مشترکین کشاورز در صورت همکاری با برنامه پاسخگویی بار در مرداد ماه سال جاری میزان 20% نیز به پاداش همکاری افزوده می شود.

وی در خصوص کاهش مصرف آب و برق در بخش کشاورزی به عدم استفاده از پمپ های شفت و غلافی، استفاده از پمپ های عمودی شناور و درایو کنترل سرعت به جای تابلوی ستاره مثلث و بانک خازنی توصیه نمود.

سید باقر بابائی چگینی ، معاونت فروش وخدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین نیز در این همایش ضمن تاکید بر مدیریت  برق در خصوص قانون مصوب وزارت نیرو در خصوص بخشودگی هزینه برق مشترکین کشاورزی در صورت همکاری با برنامه پاسخگویی گفت: در بازه زمانی 15خرداد تا 15 شهریور در ساعات اوج بار اگر مشترکین کشاورزی تا میزان 150 کیلو وات ساعت در ماه برق مصرف کنند، کل هزینه یک ماه آنان شامل بخشودگی میگردد و رایگان در نظر گرفته می شود.

در ادامه این همایش احمدی زاده، کارشناس ارشد شرکت توانیر منحنی مصرف برق استان قزوین و میزان مصرف آن در ساعات اوج شبانه روز و ایام سال 93 را تشریح کرد.

شیرخانلو، کارشناس مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین به ارائه گزارش عملکرد کشاورزان استان در برنامه همکاری سال 93 پرداخت و گفت: از مجموع 1500 تفاهمنامه امضا شده توسط مشتر کین کشاورزی 1273 مشترک مشمول تخفیفات بهای برق ، 66 مشترک نیز معاف شدند که در مجموع 46مگاوات صرفه جویی  و 590میلیون ریال تخفیف را به همراه داشته است.

IMG_0017

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز