به زودی آغاز می گردد

بهره برداری از آب نشتی سد شمیل به منظور تامین آب شرب شهرهای بندرعباس و خمیر

۱۳۹۴/۰۳/۱۸ - ۰۷:۲۹:۵۸
کد خبر: ۲۹۰۶۰۳
بهره برداری از آب نشتی سد شمیل به منظور تامین آب شرب شهرهای بندرعباس و خمیر
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان در بازدید طرح بهره برداری از نشتی سد شمیل که یکی از منابع تامین کننده آب شرب اضطراری شهرهای بندرعباس و خمیر است ، گفت : به زودی بهره برداری از طرح مذکور آغاز می گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، محمدباقر حیدری با اشاره به جبران کمبود آب در شهرهای بندرعباس و خمیر افزود : این طرح با قراردادی بالغ بر 15 میلیارد ریال  آغاز و در مراحل پایانی عملیات اجرایی می باشیم.

وی اظهار داشت : با اجرای طرح مذکور پیش بینی می گردد حداکثر 500-600 لیتر در ثانیه قابل استحصال باشد.

حیدری تصریح کرد : این طرح به صورت کلی شامل احداث ، زهکش آبهای زیرزمینی و تله اندازی آبهای سطحی ، احداث اتاقک بتنی جمع آوری و انتقال آب ، احداث و تجهیز حوضچه شیرآلات ومتعلقات مربوطه و اجرای خط انتقال آب جهت اتصال به خط انتقال اصلی می باشد که تاکنون 97 درصد این طرح انجام شده است.

مدیرعامل آب منطقه ای هرمزگان گفت : از دیگر طرحهای اضطراری پیش بینی شده جهت تأمین آب ، حفاری 12 حلقه چاه در دشت های نیان است که عملیات اجرایی شبکه جمع آوری و تجهیز چاهها با قراردادی بالغ بر 22 میلیارد ریال در حال انجام است و پیش بینی می شود تا یک ماه آینده به بهره برداری برسد.

وی در پایان اضافه کرد : تمام تلاش ما بر این است که مردم شریف بندرعباس در این گرمای شدید انشالله با مشکلات کمبود آب شرب مواجه نشوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز