صادق خرازی :

باید از دولت باتمام وجود حمایت کرد

۱۳۹۴/۰۳/۱۸ - ۰۹:۴۷:۲۲
کد خبر: ۲۹۰۶۶۵
باید از دولت باتمام وجود حمایت کرد
صادق خرازی در چهارمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) در قزوین : باتوجه به شرایط کشور همه اقشار جامعه باید باتمام وجود از دولت حمایت کنند .

به گزارش خبرگزاری برنا در قزوین؛ دکتر صادق خرازی معاون نماینده پیشین  ایران در سازمان ملل متحد در چهارمین جشنواره استانی حضرت علی اکبر (ع)در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: شرایط بین المللی و موفقیت های بدست آمده در طول تاریخ کار رابه جایی رسانده است که دوره مظلومیت ملت ایران به پایان رسیده و بدلیل از جان گذشتگی آحاد ملت ایران، خصوصا جوانان در این پیچ تاریخی وشرایط حساس همه باید از دولت باتمام وجود حمایت کنند.

خرازی تاکید کرد:امروز به برکت مجاهدت های پدران ومادران و جوانان این سرزمین محال است که اتفاقی در خاورمیانه بیفتد و نقش ایران در آن نادیده گرفته شود و قدرت بازدارندگی و استقامت ملت ایران شرایط را به جایی رسانده است که 6 قدرت برتر دنیا با ایران سرمیز مذاکره می نشینند.

سفیر سابق ایران در فرانسه افزود  :در جهان امروزی اگر مسلح به قدرت نباشید مذاکره معنا ندارد وجهان اهل مذاکره نیست وفقط با جنگ و اسلحه سخن می گوید اما به پشتوانه مجاهدت های این ملت، نمایندگان شما در دستگاه دیپلماسی در حال مذاکره هستند .

وی تصریح کرد : در گذشته  کنگره امریکا طرح براندازی نظام جمهوری اسلامی را در دستور کار خود قرار داد ولی امروز آمده اند با ایران برسر میز مذاکره نشتسته اند، این نشان دهنده عظمت ملت ایران است .

خرازی با انتقاد با برخی دلواپسان گفت : مذاکره به منزله سازش نیست  و به معنی وا دادن نیست بلکه نشستن و بحث کردن برای رسیدن به منافع ملی است . این اعتماد به نفس دولت صبور وآگاه، به پشتوانه مجاهدت های ملت بدست آمده است .دولت تازه به نیمه راهش رسیده است وهنوز در مقدمه امور است و هنور به متن برنامه ها وتلاش های دولت نرسیده ایم .

خرازی در ادامه به انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت: باید در انتخابات پیش رو، آینده رابا منافع حزبی گره نزنیم بلکه همه چیز را با منافع ملی پیوند بدهیم  و کسانی که صاحب حرف و حق هستند را برای پیشرفت این سرزمین انتخاب بکنیم تا دوره جدیدی از شکوه ایرانی تجلی پیدا کند .

IMG_1418

سفیر سابق ایران در فرانسه ادامه داد : قهر با صندوق های رای قدرت بازدارندگی ایران را کاهش می دهد و مطرح کردن این بحث ها باعث افول قدرت و جایگاه ملت و دولت می شود . باید در مسیری حرکت کنیم استقلال و عظمت ملت ایران تداوم پیدا کند .

خرازی تصریح کرد : دیگر با شعارهای آسمان کوب نمی شود رای مردم را مصادره کرد و مردم امروز آگاهانه رفتار دولت را رصد می کنند و مطالبات خود را پیگیری می کنند . دولت هم نیازمند حمایت ملت است.

وی در ادامه به اهمیت نقش جوانان در پیشرفت کشور اشاره کرد و گفت : جوانان مهم ترین سرمایه های نقد یک ملت هستند و پیشرفت هر جامعه ای را اگر می خواهیم اندازه گیری کنیم باید موقعیت نسل جوانش را بررسی کنیم .

خراری گفت : جوانان در اکثر حوادث تاریخ انقلاب اسلامی نقش داشته اند و با ایثار مجاهدت خودبرای حفظ انقلاب تلاش کرده اند. کم تر برهه تاریخی سراغ داریم جوانان ایران اینگونه برای حفظ کشور جانفشانی کرده باشند . امروز ثمره این جانفشانی ها را در دفاع مقدس و عرصه سازندگی وانرژی هسته ای می بینیم.

در چهارمین جشنواره استانی حضرت علی اکبر (ع)  از جوانان نخبه استان قزوین تجلیل شد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز