رونمایی از دو اثر نویسنده هرمزگانی در بندرعباس

۱۳۹۴/۰۳/۱۸ - ۱۰:۲۹:۳۹
کد خبر: ۲۹۰۶۸۵
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان: دو اثر جدید نویسنده هرمزگانی – موسی بندری – چهارشنبه 20 خرداد ماه در فرهنگسرای طوبی بندرعباس رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، علیرضا دوریش‌نژاد ضمن تاکید بر افزایش حمایت از نویسندگان و مولفان استان گفت: علاوه بر حمایت از هنرمندان و به ویژه مولفان در مراحل تهیه، چاپ و انتشار کتاب لازم است این آثار طی مراسمی در خور شان پدید آورندگان آن رونمایی و به مردم معرفی شود.

وی افزود: موسی بندری یکی از پرکارترین شاعران و نویسندگان استان هرمزگان به ویژه طی چند سال اخیر بوده است به طوری که کتاب “فعل‌هایی که در غیاب تو صرف می‌شوند” و “گزارش موسینا از پشت شمشادها” در همین سال‌ها توسط این هنرمند به چاپ رسیده است و در جهت تقدیر و تجلیل از تلاش و زحمات ایشان طی مراسمی با شکوه از دو اثر جدید و گران‌سنگ وی به صورت همزمان رونمایی به عمل خواهد آمد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان ضمن معرفی این دو اثر اظهار داشت: ‌کتاب “خانواده جمعه” و “تاریخ اسکله‌ها” به نویسندگی موسی بندری آثاری هستند که پس از انتشار، شور و نشاط خاصی را در فضای فرهنگی استان ایجاد کرد  و مورد استقبال مردم و فرهنگ دوستان هرمزگان قرار گرفته است.

دوریش‌نژاد اضافه کرد: در مراسم رونمایی از این دو اثر ارزشمند، علاوه بر تقدیر و تجلیل از موسی بندری، جمع کثیری از مولفان، نویسندگان، اساتید دانشگاه، دانشجویان، هنرمندان رشته‌های مختلف، اهالی رسانه، مسئولان و …حضور خواهند داشت و در خصوص این آثار اساتید این رشته مطالبی را بیان خواهند کرد.

گفتنی است مراسم رونمایی از کتاب‌های “خانواده جمعه” و “تاریخ اسکله‌ها” روز چهارشنبه ۲۰ خرداد ماه ساعت ۱۹:۳۰ در سالن فرهنگ فرهنگسرای طوبی برگزار می‌شود

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز