مامور قلابی به دام پلیس افتاد

۱۳۹۴/۰۳/۱۸ - ۱۳:۰۵:۴۰
کد خبر: ۲۹۰۷۶۴
مامور قلابی به دام پلیس افتاد
سرهنگ رضا زارعی از شناسایی و دستگیری باند سارقان بعنف تحت پوشش مامور و ۳ فقره جعل و کلاهبرداری و یک فقره ضرب وجرح عمدی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان،  رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان همدان در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر شناسایی باند سارقان به عنف تحت پوشش مامور و دستگیری یک نفر از اعضای این باند و اعتراف به سرقت با همدستی افرادی دیگر، تحقیقات جهت دستگیری سایر اعضای باند که به خارج از استان همدان و محل های نامعلوم متواری شده بودند در دستور کار پلیس آگاهی همدان قرار گرفت.

وی افزود: کارکنان عملیات ویژه این پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی از حضور دو نفر از اعضای این باند به عنوان سارق و خریدار اموال مسروقه مطلع و با تعقیب و مراقبت نامحسوس طی یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در تحقیقات به عمل آمده از متهمان دستگیر شده مشخص شد سرکرده این باند دارای پرونده های متعدد جعل و کلاهبرداری بوده و تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی می باشد که تاکنون به ۳ فقره جعل و کلاهبرداری و یک فقره ضرب و جرح عمدی اعتراف کرده است.

سرهنگ زارعی بخاطر نشان کرد: در ادامه کلیه مالباختگان شناسایی و پس از تکمیل تحقیقات، پرونده به دادسرا ارسال و متهمان روانه زندان شدند .

نظر شما