ساخت ۱۰ سالن تماشاخانه در ۱۰ محله بندرعباس

۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۰۸:۴۱:۴۹
کد خبر: ۲۹۰۸۴۲
ساخت ۱۰ سالن تماشاخانه در ۱۰ محله بندرعباس
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: در نشست مشترک با اعضای شورای شهر بندرعباس و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری توافق گردید 10 سالن تماشاخانه ” پلاتو ” در 10 محله بندرعباس ساخته شود

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علیرضا درویش نژاد ضمن تأکید بر ضرورت توسعه برنامه های فرهنگی – هنری در محلات بندرعباس افزود: بی تردید هنر، بستر توسعه اجتماعی است زیرا رابطه های تعریف شده انسانی و شهروندی آن چنان وسعتی دارد که تنها با زبان هنر می توان تأثیرات آن را تثبیت کرد.

وی ضمن ابراز خرسندی از ساخت ۱۰ تماشاخانه در محلات بندرعباس اظهار داشت: تماشاخانه ها یا پلاتوها، سالن های کوچک با سازه های سبک و کم هزینه هستند که می توانند در رسیدن به هدف مردمی شدن فرهنگ و هنر و در دسترس قرار گرفتن فعالیت های هنری برای عموم مردم بسیار مؤثر باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اضافه کرد: در بسیاری از مکان های عمومی هم چون پارک ها و فضاهای تفریحی در محلات ساختمان ها و فضاهای محدودی وجود دارد که اگر در اختیار حوزه فرهنگ و هنر قرار گیرد می توان با حداقل تجهیزات آن ها را برای فعالیت های فرهنگی و هنری مردم آماده کرد و این اداره کل در این خصوص آمادگی لازم را دارد.

درویش نژاد اظهار داشت: ساخت فضاهای فرهنگی کوچک در محلات کم برخوردار می تواند کمک بسیار زیادی به رفع آسیب های اجتماعی در محلات بنماید زیرا اصولا مردم این مناطق هیچ سهمی از سرانه فرهنگی و هنری ندارند.

گفتنی است: در پایان این مراسم پس از اظهار نظر حضار مقرر شد که در خصوص تقویت فعالیت ها و زیر ساخت های فرهنگی و هنری محلات بندرعباس تفاهم نامه مشترکی فی مابین اداره کل ارشاد هرمزگان و شهرداری بندرعباس و سازمان فرهنگی- ورزشی و شورای اسلامی منعقد شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز