رونمایی از اولین کتاب داستانی دانش آموزان هرمزگان

۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۰۸:۴۷:۲۲
کد خبر: ۲۹۰۸۴۳
اولین سری مجموعه داستان های کوتاه دانش آموزان هرمزگانی با عنوان امروز سیزده ساله شدم گردآوری شده توسط پروانه ماندگاری در مدرسه دخترانه نمونه دولتی نورالهدی آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس رونمایی شد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، احمد مهرانی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه یکی از بهترین راه‌ های انتقال مفاهیم نگارش آنهاست گفت: ارتقاء سطح تالیف و مطالعه در جامعه از راهکارهای افزایش فرهنگ و دانایی جامعه است که انجام و عمل کار فرهنگی در جامعه، کار سخت و دشواری است.
وی افزود: در دنیای امروز کتاب می تواند به عنوان یک وسیله مطمئن و کار آمد در بهینه سازی فضای فرهنگی جامعه مورد استفاده قرار گیرد و تجربه جهانی نشان می دهد که رشد و توسعه تمدن ها، ریشه در رشد فکری و فرهنگی هر جامعه دارد.
مهرانی تصریح کرد : نوشتن و اضافه نمودن کتاب‌های تازه و جدید به مجموعه‌ کتب یک امر گوارا و دلنشین است و حیات و پویایی کتابخانه را تامین و تضمین می‌کند، و باعث فزونی بخشیدن میل افراد به کتابخوانی خواهد شد.
علیرضا درویش نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان نیز به اهمیت کتاب در ارتقاء فرهنگ و دانایی عموم پرداخت و گفت: کتاب یکی از وسیله های ارتقاء فرهنگ و دانش عموم است و همگان باید به این مقوله بسیار مهم توجه کنند. وی ادامه داد : نقش و اهمیت کتاب از روزهای اول زندگی و کودکی و در محیط خانه و خانواده شروع می‌گردد و تا عالیترین سطح تحصیلات دانشگاهی و بلکه در همه زمینه ها و مراحل مختلف زندگی نمود پیدا کرده و برجسته می باشد.
گفتنی است کتاب "امروز سیزده ساله شدم" به همت پروانه ماندگاری و دانش آموزان آموزشگاه های دخترانه نمونه دولتی نور الهدی و جامعه الزهرا آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس با 26 داستان کوتاه تهیه و به چاپ رسیده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز