فرماندار بندرعباس:

دستگاه های اجرایی برای پیشرفت مناطق روستایی تلاش بیشتری داشته باشند

۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۰۷:۳۱:۱۰
کد خبر: ۲۹۱۰۹۲
دستگاه های اجرایی برای پیشرفت مناطق روستایی تلاش بیشتری داشته باشند
احمد پویافر فرماندار بندرعباس و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی از روستاها و پروژه های عمرانی بخش تخت بازدید و در جلسه شورای اداری بخش تخت شرکت نمود .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، فرماندار بندرعباس در این جلسه ضمن تشریح نحوه شکل گیری انقلاب و اهداف انقلاب توسط بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی تاکید نمود : حضرت امام(ره) سفارش به توجه مسئولین و خدمتگزاران به قشر متوسط و محرومان و مستضعفان نموده است و بر ما واجب است که وصایای حضرت امام (ره ) را نقشه راهی جهت خدمتگزاری به مردم بدانیم .

این مقام مسئول تصریح کرد : با عنایت به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری  به عنوان  سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی مسئولان باید با نقشه راه قرار دادن سخنان ایشان و با مدیریت جهادی جامعه را به سمت پیشرفت و آبادانی سوق دهند .

نماینده عالی دولت در شهرستان خاطر نشان کرد : تمام ادارات باید در جهت توسعه و محقق شدن منویات مقام معظم رهبری و تدابیر دولت تدبیر و امید با یکدیگر همکاری بیشتر از پیش داشته باشند تا با انسجامی بیشتر و بهتر مشکلات شهر مرتفع گردد و پاسخگوی خواسته های قانونی مردم باشند.

فرماندار در ادامه گفت : گام برداشتن در راستای خدمت به مردم باید در صدر ویژگیهای یک مدیر باشد .

احمد پویافر در پایان با تاکید به مسئولان دستگاههای اجرایی افزود : منزلت مسئولان بر پایه ی خدمتگزاری است و باید با احصاء موقیعت ها در جهت رفع نیازها مردم تلاش بیشتری داشته باشند و مردم نیز باید در سایه اتحاد و همدلی با یکدیگر و با مسئولان ، برای توسعه و پیشرفت مناطق دخیل باشند و از هرگونه تفرق و نفاق به دور باشند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز