برگزاری جلسه پدافند غیر عامل خانواده بزرگ صنعت،معدن و تجارت

۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۰۸:۴۳:۲۱
کد خبر: ۲۹۱۱۰۶
برگزاری جلسه پدافند غیر عامل خانواده بزرگ صنعت،معدن و تجارت
خلیل قاسمی در جلسه پدافند غیر عامل اظهار داشت:اهمیت ایمنی،محیط زیست و انرژی سه مبحث مهم جامعه است

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، خلیل قاسمی ضمن قدردانی از فعالیت های مجموعه های صنعت، معدن و تجارت در خصوص پدافند غیر عامل، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد توجه به پدافند غیر عامل به نقش و اهمیت سازمان صنعت، معدن و تجارت به عنوان یکی از اصلی ترین زیرساختهای استان در حوزه اقتصاد که بروز هر نوع اختلال در عملکرد آن، آسیب های فراوانی متوجه آن خواهد بود، بر لزوم افزایش ضریب امنیت و ایمنی و بکارگیری تمهیدات لازم برای پایداری هر چه بیشتر در هر شرایطی به ویژه شرایط تهدید و بحران تاکید کرد.

وی بر ضرورت جدی گرفتن پدافند غیرعامل در استان بدلیل مرزی بودن تاکید کرد و خواستار آسیب شناسی تهدیدات و اتخاذ تدابیر لازم در این رابطه شد. قاسمی با اشاره به پدافند غیرعامل که از مسایل بسیار مهم و اساسی در استان است افزود: فرهنگ پدافند غیرعامل در دستگاههای اجرایی جای خود را یافته است و هوشیاری ما در این خصوص باید بیشتر شود.

وی اظهار داشت: اهمیت ایمنی،محیط زیست و انرژی سه مبحث مهم جامعه است و سازمان صنعت،معدن و تجارت به عنوان کنترل کننده و هماهنگ کننده در استان باید جلسات پدافند غیر عامل را به صورت منظم برگزار و به جزئیات موضوعات بپردازد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت افزود: باید با هم افزایی زیرساختها را تقویت کنیم و اطمینان خاطری برای سرمایه گذاران و بخش نیروی انسانی که در مجموعه فعالیت می کنند، فراهم نماییم.

وی در پایان خواستار نهادینه کردن موضوع پدافند غیر عامل در خانواده بزرگ صنعت ،معدن و تجارت استان هرمزگان شد و گفت: با نهادینه،اجرائی و بروز شدن می توانیم خودمان را به سطح استانداردهای تعیین شده در بحث ایمنی، انرژی و محیط زیست برسانیم.

نظر شما