دبیر هیات دو ومیدانی استان:

عملکرد خیاطی در مسابقات آسیایی راضی کننده است

۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۰۹:۴۰:۳۰
کد خبر: ۲۹۱۱۳۷
عملکرد خیاطی در مسابقات آسیایی راضی کننده است
مسعود بنوان گفت: عملکرد فاطمه خیاطی در رقابت های قهرمانی آسیا، راضی کننده بود و این ورزشکار همدانی به رغم کسب مقام هفتم این مسابقات توانست انتظارات را برآورده کند.

دبیر هیات دو ومیدانی استان همدان با علام این مطلب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: بیست و یکمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در ووهان چین برگزار شد و 13 ملی پوش کشورمان در این رقابت ها با حریفان خود به رقابت پرداختند.

وی اضافه کرد: فاطمه خیاطی رکوردار پرتاب دیسک بانوان ایران برای نخستین بار در رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا حضور یافت و او به رغم سن پایینش عملکرد مورد قبولی از خود برجای گذاشت.

مسعود بنوان تصریح کرد: این پرتابگر همدانی با وجود اینکه در رده سنی جوانان فعالیت دارد اما به تشخیص کمیته فنی فدراسیون و براساس رکوردهای مطلوب ثبت شده در ترکیب تیم اعزامی به رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا قرار گرفت و با پرتاب 48 متر 69 سانتی متری خود در رتبه هقتم آسیا قرار گرفت.

دبیر هیات دو ومیدانی استان همدان خاطرنشان کرد: این مسابقات تجربه خوبی برای این دونده جوان بود و قطعا خیاطی با سن پایین خود می تواند در آینده حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

وی با بیان اینکه همدان پتانسیل خوبی در رشته دوومیدانی دارد، عنوان داشت: همدان یکی از پایلوت های دوومیدانی کشور است و هم اکنون یک هزار دونده به صورت سازمان یافته در استان همدان فعالیت دارند.

بنوان اذعان داشت: خوشبختانه چون در همدان به صورت پایه ای روی بچه ها کار می کنیم نفرات خوبی در سطح ملی داریم و جایگاه خیلی خوبی در کشور پیدا کرده ایم و همچنین امیدواریم که جایگاه بهتری در سطح کشور پیدا کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز