۶۸۶ مورد اشتغال پایدار برای افراد زیر پوشش کمیته امداد در ملایر ایجاد شد

۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۱:۱۹:۳۴
کد خبر: ۲۹۱۲۲۳
۶۸۶ مورد اشتغال پایدار برای افراد زیر پوشش کمیته امداد در ملایر ایجاد شد
علی کولیوند افزود: کمیته امداد ملایر در سال گذشته 686 مورد اشتغال پایدار برای افراد زیر پوشش و جویای کار نیازمند ایجاد کرد که از این تعداد 193 مورد از محل اعتبارات داخلی و 491 مورد نیز از محل اعتبارات بانکی به صورت وام و قرض‌الحسنه بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیر کمیته امداد ملایر با اشاره به اقدامات کمیته امداد در بخش‌های مختلف، توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش و رفع محرومیت را یکی از برنامه‌های این نهاد دانست.

وی افزود: کمیته امداد ملایر در سال گذشته 686 مورد اشتغال پایدار برای افراد زیر پوشش و جویای کار نیازمند ایجاد کرد که از این تعداد 193 مورد از محل اعتبارات داخلی و 491 مورد نیز از محل اعتبارات بانکی به صورت وام و قرض‌الحسنه بوده است.

مدیر کمیته امداد ملایر اشتغال ایجاد شده برای افراد زیر پوشش و نیازمندان را در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، باغداری صنایع دستی، خدمات، فعالیت‌های صنعتی و فرش بافی دانست.

وی در ادامه عنوان کرد: از سال گذشته تاکنون 950 نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد ملایر و اقشار نیازمند از تسهیلات وام کارگشایی این نهاد استفاده کرده‌اند.

کولیوند اضافه کرد: مبلغ 11 میلیارد و 268 میلیون 642 هزار ریال وام به این افراد پرداخت شده که در راستای رفع مشکلات معیشتی، درمانی مسکن و بیمه اجتماعی مددجویان و اقشار نیازمند بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 15 هزار و 452 نفر زیر پوشش کمیته امداد ملایر از خدمات مختلف این نهاد بهره‌مند هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز